گزینه اولم پتروشیمی است / مدیران پتروشیمی برای تصمیمی گیری مختارند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: گزینه اول مربیگری من برای فصل بعد پتروشیمی است البته مسئولان باشگاه برای تصمیم گیری در این مورد مختار هستند.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مهران شاهین طبع فصل قبل چند روز قبل از شروع لیگ تیم بسکتبال پتروشیمی را تحویل گرفت و با توجه به دیر بسته شدن تیم مشکلات زیادی را متحمل شد با این وجود این تیم مسیر لیگ را تا رسیدن به فینال پس از چند سال  طی کرد و در آن زمان تمام بحث ها از ماندن  کادر فنی  تیم در فصل آینده و شروع زود هنگام کار تیم حکایت داشت اما پس از گذشت چند هفته از اتمام لیگ بحث  مربیان  دیگر ی هم به عنوان گزینه هدایت نیمکت پتروشیمی مطرح شد که با توجه به شرایط فصل قبل ونتیجه نهایی تیم عجیب به نظر می رسید.
مهران شاهین طبع در مورد آخرین وضعیت پتروشیمی به خبرنگار ما گفت:  مدتی است که ارتباطم با باشگاه کم شده و خبر خاصی از ماهشهر ندارم اما به هر حال مدیر عامل باشگاه حق تصمیم گیری در مورد مربیگری تیم را دارد و در این مورد صاحب اختیار است ما هم باید منتظر تصمیم گیری وی دراین زمینه شویم.
 وی در مورد پیشنهاد تیم های دیگر  تاکید کرد: صحبت هایی با من برای مربیگری تیم های دیگر انجام شده اما گزینه اول من پتروشیمی  است به  هر حال یک سال با این  بازیکنان کار کرده و با آنها آشنایی دارم.
شاهین طبع اشاره کرد:  ظریف کار مدیر عامل باشگاه مدتی با بیماری مواجه شد و به همین دلیل کمتر فرصت دیدار به وجود می آمد حالا هم به هر شکلی تصمیم بگیرند تابع آن تصمیم هستیم اما در هر حال مانند همیشه در هر تیمی که حضور  داشته باشم تمام سعی و تلاش خود را برای موفقیت تیم خود به کار می گیرم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.