گزینه‌های مربیگری مس را بشناسید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

باشگاه مس کرمان پس از استعفای محمود یاوری چند گزینه را برای سرمربیگری مد نظر دارد که از آن جمله می‌توان به “تونی اولیویرا” سرمربی فصل قبل تراکتورسازی و بیژن ذوالفقارنسب اشاره کرد.

مس کرمان

 

خانه ورزش: نیمکت تیم فوتبال مس کرمان را باید یکی از لرزان‌ترین و عجیب‌ترین نیمکت‌های مربیگری در میان تیم‌های لیگ برتری دانست. این باشگاه امسال رکورد تغییرات کادر فنی را در اختیار دارد و در پایان هفته نهم دو بار نیمکت خود را تغییر داده است. بعد از اتفاقاتی که برای مجتبی تقوی سرمربی مس قبل از آغاز فصل رخ داد و این مربی عطای کار در کرمان را به لقایش بخشید، محمود یاوری به عنوان سرمربی تازه این تیم کارش را آغاز کرد.

با این حال محمود یاوری هم بعد از هشت هفته از سمت خود استعفا داد و تلاش کرد تا مسئولان باشگاه را برای جدایی‌اش راضی کند. یاوری سرانجام بعد از بازی با فولاد خوزستان در هفته نهم از باشگاه مس جدا شد و بلافاصله به باشگاه فجر پیوست.

پس از آن مدیران باشگاه مس کرمان تلاش خود را برای انتخاب سومین سرمربی این فصل خود آغاز کردند و حتی با چند گزینه، مذاکراتی داشته‌اند. از جمله این مربیان، تونی اولیویرا سرمربی فصل قبل مس کرمان است که در جال حاضر در پرتغال به سر می‌برد. اکبر ایرانمنش مدیرعامل باشگاه مس هم در مصاحبه‌هایش عنوان کرده یک گزینه خارجی مد نظر این باشگاه قرار دارد.

البته تلاش مدیران مس برای انتخاب سرمربی محدود به مربی خارجی نیست و آنها یکی، دو گزینه داخلی را هم مد نظر دارند. بیژن ذوالفقار نسب که سال‌هاست در سمت سرمربیگری فعالیتی ندارد هم در لیست باشگاه مس قرار دارد! گفته می‌شود پرویز مظلومی هم یکی دیگر از گزینه‌های کرمانی‌هاست و احتمال حضور این مربی روی نیمکت مس هم هست.

 

مهر

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.