“گزینه نظامی” روی میز است اما نمی‌شود به آن دست زد!

۱۶م اسفند ،

مدتهاست که در ادبیات سیاسی آمریکایی ها جمله ای مدام تکرار می گردد: «گزینه نظامی روی میز است».

اخیر جو بایدن، معاون رییس جمهوری آمریکا گفته است اوباما بلوف نمی زند، گزینه نظامی روی میز است.

البته این سخنان که در جمع لابی قدرتمند آمریکا یعنی «ایپک» و بیشتر برای آرامش خاطر و ارضای روانی صهیونیست های لابی آیپک _ که دچار سندروم ایران ترسی از نوع پیشرفته می باشند _ ابراز شده است.

در ایران نیز البته به دو سبب مهم ایرانی ها از این تهدید های «اولدرم» امیک و «بولدرم» امیک آمریکا ترسی به دل راه نمی دهند!

اول اینکه می دانیم در این ۳۴ سال آمریکا و اذنابش هر کاری توانسته اند کرده اند، هرکاری نکرده اند چون نتوانسته اند نکرده اند. خودشان ابراز کرده اند که اگر می توانستند ریشه ملت ایران را می خشکاندند. خب البته نمی توانند ریشه ملتی که بنا به نقل از بنیامین دیزراییلی(از روسای جمهور قبل ایلات متحده)بلاهایی که در طول تاریخ بر سرش آمده، هر کدام به تنهایی کافی بوده است تا یک تمدن را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند؛ بخشکانند. زیرا آنقدر ریشه دار هست که بتواند زنده بماند.

اما سبب دوم آنست که ما ایرانی ها می دانیم که صهیونیست های یهودی به شدت دچار مشکل روانی می باشند و این نیز زاییده ترس بیش از حد است، یکی از دلایل ددمنشی ها و قساوت قلب هایشان هم از همین جبن و ترس شان سرچشمه می گیرد. برای همین هم هست که دایما با شاخک! کشیدن ها و تهدیدات بزرگ( سنگ بزرگ علامت نزدن است) سعی در نوعی «خود ارضایی روانی» می کنند و به سبب عدم کفایت آن مسئولان آمریکایی باید بیاییند و با این سخنان نوعی «استرپتیز سیاسی – نظامی» شان کنند! واقعیات اما چیز دیگری است، آمریکا دیگر رمق جنگ ندارد و جمهوری اسلامی ایران نیز مانند قبل نیست که با  کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ ، جنگ تحمیلی، ترور، تحریم، تهدید و فتنه ۸۸ از پا در آمده و یا به کنار رود.

اسرائیل پس از سال ۲۰۰۰ هر روز شکسته خورده تر از دیروز است و امریکا نیز به همچنین، انقلاب اسلامی ایران صادر شده، توزیع شده و مصرف گشته است و حاصل آن بیداری اسلامی است.

از اینروست که ما به خوبی می دانیم که: گزینه نظامی روی میز است، همیشه روی میز بوده، اما روی آن نوشته شده «جیز است دست نزنید!!!»
 

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.