گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم بر تعامل مثبت دولت و مجلس اهتمام ورزد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس، گفت:به دولت توصیه می‌کنیم فردی برای وزارتخانه علوم معرفی شود که بر تعامل مثبت دولت و مجلس اهتمام ورزد و بر این تعاملات افزوده شود.

“محمد دهقانی نقندر” نماینده خراسان رضوی، چناران و طرقبه در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با ابراز بی‌اطلاعی از گزینه‌ پیشنهادی دولت برای تصدی وزراتخانه علوم، اظهار داشت: طبق قانون اساسی دوره سرپرستی در وزارتخانه سه ماه است و توصیه ما به رئیس‌جمهور این است که طبق قانون به گونه‌ای تدبیر کند که بیش از سه ماه وزارت علوم سرپرست نداشته باشد.

وی افزود: امیدواریم در ظرف سه ماهی که معین شده وزیر این وزارتخانه مهم  مستقر و ثابت باشد.
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان این که طبق قانون اساسی وزارتخانه نمی‌تواند بعد از سه ماه با سرپرست اداره شود، اظهار داشت: دولت باید از این مدت سه ماهه استفاده کرده و قبل از اتمام این مقطع زمانی افرادی را برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.
 
دهقانی با تاکید بر اینکه اگر وزیر پیشنهادی رای بیاورد مشکل حل خواهد شد، افزود: به دولت توصیه می‌کنیم فردی برای  وزارتخانه علوم معرفی شود  که بر تعامل مثبت دولت و مجلس اهتمام ورزد و بر این تعاملات افزوده شود.
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت شخصی را معرفی نکند که در مجلس رای نیاورد و زمینه کدورتی برای مجلس و دولت فراهم شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.