گسترش اسلام ناب در اروپا تروریست‌ها را روانه مغرب زمین کرده است

۱۳خردادماه،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در حال حاضر با توجه به رشد فزاینده مسلمانان در اروپا، گروه‌های تروریستی سعی دارند جهت جلوگیری از تحقق این مهم، فضای ناامنی را در بعضی کشورهای اروپایی از جمله آلمان به وجود آورند.

“محمد ساجدی “در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به فعالیت گروه‌های تروریستی در کشورهای اروپایی گفت: بیشترین ضربه وارد شده به بعضی کشورهای اروپایی از طرف گروه تروریستی القاعده و گروه‌های تندرو وهابی و سلفی بوده که می‌توان نماد آن را در سوریه و عراق ملاحظه کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به رشد فزاینده مسلمانان در اروپا، گروه‌های تروریستی سعی دارند جهت جلوگیری از تحقق این مهم، فضای ناامنی را در بعضی کشورهای اروپایی از جمله آلمان به وجود آورند.

ساجدی با اشاره به این نکته که چهره‌ای که از اسلام در غرب نمایش داده شده چهره‌ای خشن و تند است، افزود: این چهره خشن همین گروه‌های سلفی و وهابی می باشند و منظور از تندروها همین گروه‌های تروریستی است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: فتنه‌ای که امروز اسلام را با چهره‌ای خشن معرفی می‌کند، سبب شده آتش آن دامن خود آنها را هم بگیرد و غرب برای رهایی از این بحران، خواستار اخراج این بخش از تندروهای سلفی و وهابی از خاک اروپا شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.