گسترش حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد در سال ۹۲/ تأثیرگذاری “جماران۲” با توجه به ویژگی‌های آن

۱۳م اسفند ،

امیر سیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سال‌آینده با محوریت ارتقای توان رزمی برای دفاع از منافع و مرزهای آبی کشور، حضوری گسترده‌تر در دریاهای آزاد را پیش رو خواهیم داشت.

“امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در سال ۹۱ به تمامی اهداف مورد نظر خود دست یافته است، تصریح کرد: به لطف خدا امسال به آنچه در بحث ساماندهی، تجهیز، سازماندهی، برپایی رزمایش‌ها و ارتقا توان علمی و آموزشی پیش بینی شده بود، رسیده و در هیچ زمینه‌ای از برنامه‌های تدوین شده عقب‌ماندگی نداشتیم.

وی افزود: سال‌آینده با محوریت ارتقای توان رزمی برای دفاع از منافع و مرزهای آبی کشور، حضوری گسترده‌تر در دریاهای آزاد را پیش رو خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: سال ۹۲ از ناوشکن “جماران۲” که هم اکنون در بندرعباس مشغول ساخت آن هستیم؛ خبرها غرور آفرینی خواهیم داشت و همان‌طور که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تأکید داشتند، آن را به فناوری پیشرفته‌تری نسبت به جماران۱ مجهز خواهیم کرد.

وی در پایان تأکید کرد: بهره‌برداری از ناوشکنی با تجهیزات پیشرفته و توانمندی بالاتر قطعا در افزایش توان نیروی دریایی کشورمان تأثیرمطلوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.