گسترش دو روزه محدوده طرح ترافیک تهران

۱۲م آذر ،

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به سبب آنکه احتمالا تا پایان هفته آلودگی هوا ادامه خواهد داشت دوشنبه و سه شنبه از ورود خودروهای فاقد مجوز طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد جلوگیری می گردد.

سرهنگ بذرافشان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: در پی برگزاری جلسه روز قبل کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران در محل استانداری، گزارشی از اقدامات پلیس راهور در زمینه کمک به کاهش آلودگی هوا و برخورد با وسائل نقلیه دودزا ارائه و پیشنهاد شد در دو روز آینده محدوده طرح ترافیک تا محدوده زوج و فرد گسترش پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه این طرح مورد تصویب قرار گرفت گفت: ازدوشنبه و همچنین سه شنبه مبادی ورودی محدوده زوج و فرد در سطح شهر تهران یعنی ضلع شمال بزرگراه حکیم و بزرگراه رسالت، در ضلع شرق بزرگراه شهید باقری، شهید رودکی و بزرگراه بسیج تا پل های افسریه، ضلع جنوب بزرگراه بعثت تا میدان بهمن و بزرگراه شهید تندگویان و در ضلع غرب بزرگراه شهید نواب تا به شمال تا بزرگراه حکیم  را کنترل و از ورود وسایل نقلیه فاقد طرح ترافیک جلوگیری می گردد.
سرهنگ بذرافشان افزود: لذا در این دو روز فقط رانندگانی که دارای مجوز ورود به طرح ترافیک می باشند حق ورود از مبادی ورودی محدوده زوج و فرد را دارند و از ورود سایر خودروها جلوگیری خواهد شد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ضمن اینکه در داخل این محدوده هم همکارانمان به صورت جدی با وسایل نقلیه فاقد مجوز که در داخل محدوده تردد کنند  برخورد و اعمال قانون خواهند کرد .
وی افزود: از ساعت شش تا ۱۷ ورود خودروهای فاقد مجوز طرح ترافیک به محدوده زوج  و فرد ممنوع است.
سرهنگ بذرافشان با اشاره به اینکه از دیروز طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه دودزا آغاز شده است گفت:‌اعمال قانون به خودروها و  موتورسیکلت های دودزا تا کنون بسیار مناسب بوده است  .
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این طرح تا پایان شرایط فعلی هوای تهران در سطح شهر اجرا خواهد شد .
وی از شهروندان خواست حتی المقدور از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکنند تا به حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان کمک کنند.
سرهنگ بذرافشان گفت: در اجرای این طرح ها اگر مردم کمک نکنند، شاید اقدامات پلیس به تنهایی جوابگو نباشد.
 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.