گسترش سرمایه گذاری ایرانیان بیشترین افزایش قیمت در فرابورس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بیشترین افزایش قیمت را گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با افزایش قیمت ۵ درصد و با قیمت پایانی هزار و ۹۳۶ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه ، ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی ۳۷ میلیون اوراق بهادار، به ۴۱۷ میلیارد ریال رسیدو بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس، بانک گردشگری در بازار اول با جابجایی ۱۲ میلیون و ۳۸۰ هزار سهم و با نرخ هزار و ۱۸۸ ریال داشت.  

این در حالی است که بیشترین افزایش قیمت را گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با افزایش قیمت ۵ درصد و با قیمت پایانی هزار و ۹۳۶ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد. بیشترین کاهش قیمت را افرانت و شرکت صنایع فولاد و آلیاژی یزد با کاهش قیمت ۵ درصد و به ترتیب با قیمت ۱۱ هزار و ۲۹۶ ریال و ۵ هزار و ۷۵۸ ریال از آن خود کرد. 

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق گواهی سپرده انصار با جابجایی ۵۵ هزار و ۶۰۵ برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب ۳۸ هزار و ۲۳۰ برگه اجاره مپنا، ۳۱ هزار و ۲۲۰ برگه اجاره ماهان۲، ۲۳ هزار و ۴۱۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۲۲ هزار و ۳۷۰ برگه اجاره ماهان، ۱۲ هزار و ۶۴۰  برگه مشارکت نفت فصلی، ۹ هزار برگه مشارکت گولان سقز، ۸ هزار و ۵۲۰ برگه اجاره امید، ۶ هزار و ۷۶۰ برگه اجاره سامان، ۵ هزار و ۳۰۰ برگه مشارکت ایران شرق، ۴ هزار و ۴۵۰ برگه اجاره لیزینگ سینا، ۷۴۰ برگه اجاره مسکن و ۸۰ برگه مشارکت شیراز به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد. 

نماد معاملاتی قند شیروان و قوچان پس از ارائه اطلاعات پیش بینی و شفاف سازی در بازار دوم فرابورس ایران با محدودیت دامنه نوسان ۵ درصد بازگشایی شد و با ۴٫۹ درصد کاهش با قیمت ۱۰ هزار و ۹۳۳ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت شد. 

نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی تیر  نیز به منظور پرداخت سود علی الحساب سه ماهه اوراق در پایان معاملات امروز متوقف شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.