گسترش همکاری نوکیا و کارل‌زایس

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۰۱:۰۳:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نوکیا و کارل‌ زایس برای تداوم در ایجاد استانداردها در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند همکاری خود را گسترش می‌دهند.
به گزارش آریا،نوکیا و کارل ‌زایس گسترش همکاری انحصاری خود را اعلام کردند که نتیجه آن تاکنون تولید تعدادی از بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌دار مانند Nokia N8 و Nokia 808 PureView بوده است.
Nokia 808 PureView که عرضه آن در ماه مه آغاز می‌شود، عملکرد عالی اپتیک کارل‌زایس را با الگوریتم‌های اختصاصی نوکیا و حسگر فوق‌العاده باکیفیت ترکیب می‌کند تا استاندارد جدیدی در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند پیشرفته ایجاد کند.
یو هارلو، نایب رییس اجرایی گوشی‌های هوشمند نوکیا می‌گوید: «کارل‌زایس در تولید اولین تجربه PureView یک شریک تعیین‌کننده و بسیار مهم بود. مزایای همکاری مداوم ما، ابتکار بیشتر در PureView و پیشرفت بسیار در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند در ماه‌ها و سال‌های آتی خواهد بود.»
مایکل کاشکه، مدیر ارشد اجرایی کارل‌زایس می‌گوید: « سال ۲۰۰۵ وقتی به نوکیا پیوستیم، می‌‎خواستیم مرزهای عکاسی با موبایل را به جلو برانیم. با نگاهی به هفت سال همکاری موفقیت‌آمیز گذشته خود، بسیار مفتخریم که در این سفر مشترک چنین ابتکارات و محصولات برجسته‌ای تولید کرده‌ایم. امروز گسترش همکاریمان را با فناوری جدیدی جشن می‌گیریم که معیار اصلی دیگری در این حوزه ایجاد می‌کند.»
منبع:روزنامه دنیای اقتصاد

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۳۰۳۲۲۴۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.