گستره تمرکز بارش‌ها در شرق و جنوبی شرقی کشور/ “تهران” شنبه نیمه ابری می گردد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نقشینه گفت: امروز پانزدهم فروردین شاهد گستره بارش‌های متمرکز در نیمه شرقی به ویژه جنوب شرقی کشور و نواحی استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان هستیم.

نقشینه کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: امروز بخش عمده بارش‌ها متمرکز در نیمه شرقی به ویژه جنوب شرقی کشور و نواحی استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان است که می‌تواند منجر به آب گرفتگی در معابر عمومی این استانها شود.
 
وی تصریح کرد: همچنین در نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز بارش در ارتفاعات به صورت برف و در سایر قسمت‌ها به صورت باران ادامه دارد. 

وی با بیان آنکه از امروز شاهد وزش باد در جنوب شرق و شرق کشور بر اثر عبور مرکز کم فشار خواهیم بود گفت با وزش باد جنوب شرق و عبور این مرکز کم فشار شاهد تشدید و وزش باد در نواحی جنوب شرق و شرق کشور خواهیم بود ضمن آنکه پس از ایران بارش‌ها در افغانستان و جنوب شرق پاکستان متمرکز خواهد بود. 

نقشینه ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج می باشند همچنین از روز شنبه در همه استانها به جز استانهای گیلان، گلستان و خراسان شمالی شاهد افزایش دما برای سایر استانهای کشور هستیم که این موضوع برای خوزستان و هرمزگان بسیار مخصوص است. 

وی در رابطه با آخرین وضعیت جوی تهران گفت:درشنبه هوای تهران نیمه ابری همراه با بارش در ارتفاعات خواهد بود ضمن آنکه بیشینه‌ی دمای تهران امروز ۱۴ درجه و فردا ۱۷ درجه و در روز یکشنبه ۲۱ درجه خواهد بود. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.