گشایش رسمی شعبه “کرج” بانک گردشگری

۲۳ آبان ،

گشایش رسمی شعبه “کرج” بانک گردشگری | چاپ |
سه شنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۴:۴۸

بینا- شعبه جدید بانک گردشگری در کرج، صبح امروز با حضور معاون استاندار البرز، مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد.

به گزارش تفسیری بینا، در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز ضمن تمجید از فعالیت‌های بانک گردشگری که منجر به افتتاح شعبه در کرج شده، اظهار داشت: از آنجا که استان البرز دارای ۳۵۰۰ واحد صنعتی و جاذبه‌های گردشگری فراوان است، این امید وجود دارد که ورود بانک گردشگری به این استان سبب افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و نیز گردشگری شود.
ناصر رجبی، با بیان این مطلب گفت: نرخ بیکاری در استان البرز از متوسط کشوری بالاتر است و به همین خاطر، مسوولان استان از هرگونه فعالیتی که منجر به اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در این خطه شود، استقبال می‌کنند.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که در آینده، بانک گردشگری در همهی شهرستان‌های استان البرز دارای شعبه باشد.
همچنین ناصر سالار، مدیر عامل بانک گردشگری نیز ضمن برشمردن مزیت‌های اقتصادی و گردشگری استان البرز گفت: آغاز به کار هر واحد اقتصادی خصوصا شعبه‌های بانک سبب تزریق نوعی آرامش به جامعه می‌شود که در نهایت به بهبود شرایط اقتصادی و فراهم‌شدن زیرساخت‌های تولید ملی خواهد انجامید. وی اظهار داشت: شعبه بانک گردشگری در کرج، پل ارتباطی ساکنان این استان با مدیران بانک است. سالار ادامه داد: امیدواریم که خدمات خوبی را به هم‌وطنان ساکن در استان البرز ارائه دهیم.
این گزارش تفسیری حاکی است ساعات فعالیت این شعبه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰‌ در نظر گرفته شده‌است.
بر اساس این گزارش تفسیری شعبه “البرز مرکزی” به نشانی “کرج، خیابان بهشتی، میدان شهدا، روبروی خیابان دکتر کمالی”، از این پس آماده خدمت رسانی به مشتریان و مراجعان بانکی است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/3a7320519f968fca5bc84ac04128e111.jpg


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.