گشایش تالار اختصاصی بانک کارآفرین

بینا- تالار اختصاصی و آموزشی کارگزاری بانک کارآفرین بدون حضور مسوولان بازار سرمایه افتتاح شد.
براساس گزارش ایسنا، تالار اختصاصی و آموزشی کارگزاری بانک کارآفرین بدون حضور رییس سازمان بورس و تنها با حضور مسوولان کارگزاری و مدیر عامل فرابورس در ساختمان جدید بانک کارآفرینی افتتاح شد.
عشقی‌نژاد مدیرعامل کارگزاری بانک کارآفرین در این مراسم گفت: ایجاد این تالار محل مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران در تهران است تا بتوانیم از این فضا برای جذب منابع استفاده کنیم.
وی خاطر نشان کرد: با ایجاد تالار اختصاصی اهداف متفاوتی را در نظر گرفتیم تا با ایجاد فضای فیزیکی، امکان حضور افراد توانمند و ارائه‌ی خدمات کاملا متفاوت و سرویس‌های جدید بتوانیم نگرش جدید را در حوزه‌ی بازار سرمایه فراهم کنیم.
وی ادامه‌ داد: با توجه به مسیر پیشرفتی که بازار سرمایه ایران در پیش دارد، دور از دسترس نیست که سرمایه‌گذاران تمام سرمایه‌ی خود را به وسیله‌ی ابزار‌های خاص تحت عنوان سبد و صندوق در اختیار کارگزاران قرار دهند.
عشقی‌نژاد عنوان کرد: دغدغه و نگرانی سرمایه‌گذاران، نگرانی کارگزاران هم هست و کارگزاری کارآفرینی به اهداف کلانی که از سال ۹۰ دنبال می‌کرد، رسید.
وی عنوان کرد: قرار است در کارگزاری کارآفرین نشست‌های هفتگی هر یکشنبه برگزار شودو موضوعات مختلفی مورد ثبت و بررسی قرار گیرد.
در ادامه‌ی این نشست بهروز خدارحمی ـ دبیر کل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ـ گفت: مدیران بازار سرمایه کسانی هستند که مجموعه‌ای را از سطوح پایین تحویل بگیرند و آن را هم اندازه سطح توقع مشتریان بالا ببرند.
وی افزود: نگاه گذرا به شش سال اخیر نشان می‌دهد اگر قرار بود یک مجموعه با این ابعاد وسعت یابد، به حدود ۱۲ کارگزاری اختصاصی نیاز بود، اما در حال حاضر کارگزاران باید خدمات جدید و کیفی ارائه دهند.
دبیر کل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری عنوان کرد: دیگر کارگزاران نباید حلقه و اسط باشند و باید نقش مشورتی داشته باشند و گزارش‌های مختلف انتشار دهند که با وسعت گرفتن کارگزاری‌ها این کار امکان‌پذیر است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.