گشایش تالار کارگزاری بانک دی، به زودی

بینا- مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک دی با بیان این که شرکت کارگزاری با استقرار در ستاد مرکزی این بانک به زودی فعالیت خود را به طور رسمی در این مکان آغاز خواهد کرد،  گفت: با خریداری صد درصد سهام کارگزاری سهم اندیش و به منظور توسعه فعالیت در بازار سرمایه ، ساختمان مرکزی وتالار معاملات اختصاصی کارگزاری بانک دی بزودی افتتاح می شود.
به گزارش بینا، عبدالحسین رضوی امیری ، با اشاره به این که شرکت های کارگزاری حلقه واسطی میان بازار پول و بازار سرمایه هستند، اظهار داشت:  شرکت های کارگزاری ارائه دهنده خدمات به بازار پول و سرمایه هستند.
رضوی با اشاره به اینکه برقراری ارتباط میان بازار سرمایه و پول موجب بروز انعطاف پذیری بیشتر فعالیت بانک ها می شود، به نقش فعالیت شرکت های کار گزاری  در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: اصلی ترین فعالیت کارگزاری، خرید وفروش سهام برای اشخاص حقیقی و حقوقی است،اذا اشخاص حقوقی می توانتد خود بانک و زیر مجموعه بانک  باشند و اشخاص حقیقی نیزدر بانک دی اغلب ایثارگران هستند.
وی همچنین دیگر فعالیت های ویژه کارگزاری ها را،مدیریت سرمایه گذاری افراد ونهادهای حقوقی، ارائه مشاوره  سرمایه گذاری به اشخاص حقیقی و معرفی زیرمجموعه های بانک به بازار سرمایه عنوان کرد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.