گشایش نمایشگاه “عیدونه” در دانشگاه تبریز

۱۳م اسفند ،

999-31.jpg

نمایشگاه خیریه «عیدونه» با حضور رییس دانشگاه تبریز و جمعی از مدیران و دانشجویان در این دانشگاه آغاز بکار کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این نمایشگاه در ۱۴ غرفه از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به قشر نیازمند جامعه و به خصوص دانشجویان، کمک به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز از سوی کانون دانشجویی آینه مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز دایر شده است.

بر اساس این گزارش، غرفه کاریکاتور، فرفره، IT، کارت پستال، کانون آینه، فال، آینه، قاب و تخم مرغ، دستبند، آشپزی، گل و غرفه عکاسی از جمله غرفه‌های اصلی این نمایشگاه است.

همچنین، فروش این محصولات و کمک‌های خیریه جمع شده در این نمایشگاه به امور خیریه و کمک به کودکان مبتلا به سرطان اعطا می‌شود.

این نمایشگاه تا فردا ۱۶ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

به گزارش ایسنا، کانون آینه دانشگاه تبریز در سال ۸۶ با هدف بررسی و تبیین علمی و جامعه شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای مبارزه با آن و تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای با شاخص‌های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانشجویان و آسیب‌شناسی گروه‌های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده است و در حال حاضر ۶۰۰ نفر عضو فعال دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.