گشایش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مراسمی با حضور جمع کثیری از روزنامه نگاران و اهالی رسانه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) گشایش یافت.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر، رونمایی از تمبر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های مراسم گشایش نمایشگاه نوزدهم بود.
در نمایشگاه امسال علاوه بر این که نمایــندگان نشریات داخلی در قالب۸۰۰ غرفه حضور دارند، نمایندگان۳۰ کشور خارجی هم در بخشی جداگانه مستقر می باشند.
در بخش جنبی نمایشگاه امسال، نشست های تخصصی برگزار می گردد و غــــــــرفه ها برنامه های متنوعی خواهند داشت.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: در نمایشگاه نوزدهم عرضه بن خرید مطبوعات با اعتبار۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.
محمدجعفر محمد زاده، برپایی ستاد پیامبر اعظم (ص)، نمایشگاه عکس و گرافیک با عنوان نگارستان مطبوعات و غرفه موزه مطبوعات را iبه عنوان بخش های تازه نمایشگاه نوزدهم معرفی نمود.
وی در بخش دیگری با بیان این که تعرفه واردات کاغذ روزنامه حذف شده است گفت: در حوزه اقدامات حمایتی با توجه iبه نوسانات قیمت کاغذ و چالش های ناشی از آن علاوه بر افزایش نوبت های پرداخت یارانه نقدی، طرح توزیع کاغذ یارانه ای بین روزنامه ها،۲۰درصد ارزان تر از قیمت بازار در حال اجراست.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در حوزه خبرنگاران آزاد، پیشنهاد iبهره مندی آنان از مزایای مشاغل سخت و زیان آور iبه تصویب رسید تا این گروه از همکاران رسانه نیز از این مزایا برخوردار شوند.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها تا ۱۴آبان در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برپاست و ساعت بازدید۹تا۲۰ است.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.