گشت سیار خودروهای «اورژانس اجتماعی» متوقف شد!

۱۳م آذر ،

3-562.jpg

رییس سازمان بهزیستی گفت: گشت سیار خودروهای اورژانس اجتماعی در حال حاضر متوقف شده و تنها در بعضی نقاط حاشیه‌ای دایر است و در کمیته‌ای متشکل از متخصصان الزام این امر در حال بررسی است.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اذعان به کمرنگ شدن گشت سیار خودروهای اورژانس اجتماعی، اظهار کرد: وجود بعضی مشکلات نیز در این امر موثر بوده است.

به اعتقاد وی ضروری است خودروهای اورژانس اجتماعی، محل استقرار دائمی داشته باشند و ادامه گشت سیار این خودروها منوط به اظهار نظر کمیته‌ متخصصان است.

وی در ادامه با اشاره به موانعی که در مسیر فعالیت اورژانس اجتماعی قرار دارد، افزود: این موانع با توجه دولت در حال رفع شدن است.

رییس سازمان بهزیستی در ادامه با تشریح این موانع عنوان کرد: نبود روابط اجرایی از جمله این موانع بوده است که با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در حال برطرف شدن است.

هاشمی اضافه کرد: یکی دیگر از موانع موضوع قرارداد پرسنل اورژانس اجتماعی بود که همه آنها به نیروی کار معین سازمان بهزیستی تبدیل و این مشکل رفع شد.

وی افزود: ازجمله دیگر موانع باید به وجود خلا‌ءهای قانونی اشاره کرد که با ایجاد یک اداره مستقل در سازمان بهزیستی در فرایند نوسازی این سازمان رفع می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.