“گفتمان‌سازی” رکن اصلی فعالیت جریان دانشجویی در انتخابات ریاست‌جمهوری

۱۲ام بهمن ،

عبدالحمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان باید از طریق گفتمان‌سازی، برنامه‌های انتخاباتی را در راستای آرمان‌های “انقلاب اسلامی” پیش ببرند.

“محمد کاظم عبدالحمیدی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با نقش جریان دانشجویی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جنبش دانشجویی نباید در عرصه فعالیت‌های خود وارد مصادیق شود بلکه باید از طریق گفتمان‌سازی، برنامه‌های انتخاباتی را در راستای آرمان‌های “انقلاب اسلامی” پیش ببرد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در دوره قبل انتخابات “ریاست‌جمهوری” از مصادیق دفاع نکردند؛ تصریح کرد: فعالیت “جنبش دانشجویی” در سال ۸۸ دفاع از شعار “عدالت‌خواهی” بود و نباید اشتباه عده‌ای از دانشجویان فریب‌خورده را به پای جریان دانشجویی نوشت.

عبدالحمیدی با اشاره به اینکه دانشجویان باید از تجربه‌های “فتنه ۸۸ “پند بگیرند، تاکید کرد: آگاهی و بصیرت، اجرای فرمایشات رهبری در مورد فتنه و روشن کردن زوایای مختلف انتخابات ۸۸ از سوی دانشجویان می‌تواند به عنوان عواملی برای کسب تجربه ابرای انتخابات سال آینده باشد.

“دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران” عملکرد تشکل‌های دانشجویی را در این ۴ سال مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت فضای دانشگاهی بعد از وقایع سال ۸۸، جریان دانشجویی توانست با انجام کارهای فرهنگی، گفتمان‌سازی و تبعیت از فرامین رهبری در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازد تا دیگر شاهد اینگونه مسائل در کشور نباشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.