گفتند نام خانوادگی‌ات را تغییربده تا به تو نقش بدهیم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مهدی کاسه ساز در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

مهدی کاسه‌ساز بازیگر جوان سینما و تلویزیون معتقد است؛ به واسطه نام خانوادگی اش نمی تواند در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حاضر شود.

مهدی کاسه‌ساز در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ عدم حضورش در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی گفت: مدتی است که من کم کار شدم و سبب این اتفاقات بحث‌های حاشیه‌ای است که من را خانه‌نشین کرده است. به من می‌گویند برای این که بتوانی در عرصه سینما و تلویزیون به فعالیت بپردازی باید نام خانوادگی‌ات را از کاسه‌ساز تغییر بدی، پدرت به واسطه فعالیت‌های مربوط به خانه سینما، محبوبیتی در میان سینماگران ندارد و تو هم اگر می‌خواهی در این عرصه به فعالیت بپردازی باید عنوان فامیلی خود را از کاسه‌ساز به نامی دیگر تغییر بدی تا به تو کار بدهند.

مهدی کاسه‌ساز ادامه داد: من اگر تا آخر عمرم هم گوشه خانه بنشینیم و قید بازیگری را به طور کل بزنم، هیچ وقت پدرم را تنها نمی‌گذارم و پشت او را خالی نمی‌کنم. این بحث‌های حاشیه‌ای و تخریبی به نفع سینمای ایران نیست. من تا امروز در سریال‌های تلویزیونی “در چشم باد”، “دختران حوا” و فیلم سینمایی “محافظ” حضور داشتم و هیچ وقت به واسطه حضور پدرم در کاری نقش نگرفته‌ام، تصمیم ندارم که پدر را تنها بگذارم اگر سالیان سال هم به خاطر نگاه سلیقه‌ای دوستان از عرصه بازیگری کنار گذاشته شوم.

مهدی‌ کاسه‌ساز فرزند حبیب‌الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای ایران است. حبیب کاسه‌ساز این روزها ریاست خانه اصناف سینمای ایران موسوم به خانه سینما ۲ را برعهده دارد.

مهدی کاسه ساز فرزند او تا کنون در سریال های “در چشم باد” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و “دختران حوا” به کارگردانی حسین سهیلی زاده حضور داشته است.

انتهای پیام/ج
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.