گفتنی‌های قبل ازدواج

۰۴م آذر ،
ممتاز نیوز : قبل از ازدواج، حرف‌های بسیاری رد و بدل می‌شود اما آیا این حرف‌ها همه ضروری و موثرند؟ شما پیش از ازدواج دربارهٔ درآمد، مسئولیت‌پذیری و وضعیت خانوادگی خود صحبت می‌کنید اما باید بدانید که بخشی از صحبت‌های شما باید دربارهٔ موقعیت‌های خاص، گرایش‌های عمیق‌تر و جهت‌گیری‌های شخصی‌تان باشد. باید در مورد مذهب و ارزش‌های انسانی صحبت کنید.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از اطلاعات ؛  ایمان و ارزش‌های اخلاقی ممکن است در اوایل ازدواج چندان مهم به نظر نرسند اما نقش دین و اخلاقیات از آنچه اکثر زوج‌ها تصور می‌کنند مهم‌تراست. اشخاص وقتی درمی یابند که همسرشان از آنچه فکر می‌کرده‌اند مذهبی‌تر است، یا درمی‌یابند همسرشان آنقدرها که می‌خواهند مذهبی نیست، دچار اختلاف می‌شوند.

این مسأله وقتی جدی‌تر می‌شود که بچه به دنیا می‌آید و باید در مورد طرز تربیت او تصمیم بگیرید. بنابراین حتما در مورد دین و ایمان و تاثیری که فکر می‌کنید بر زندگی شما خواهد داشت صحبت کنید.

اگر چیزی هست که شما را عصبی می‌کند، یا اگر از چیز خاصی می‌ترسید یا وسواس خاصی دارید حتماً در مورد آن صحبت کنید. اگر از ولخرجی بدتان می‌آید حتما به همسرتان بگویید. در کنار همه اینها، اشکالی ندارد اگر در مورد سرگرمی‌ها و چگونه پر کردن اوقات فراغتتان به توافق نرسیده اید. به طور مثالً اگر شما عاشق تماشای فوتبال میباشید ولی طرف مقابل علاقه‌ای به آن ندارد، نگران نباشید. شما می‌توانید به تنهایی فوتبال نگاه کنید. نکته مهم این است که شما و او بر سر مدت زمانی که جدا از هم سپری می‌کنید توافق کنید.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.