گفته عطاران پیش از نمایش رد کارپت؛ توهین یا شوخی؟!

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

رفتار نه چندان مناسب رضا عطاران پیش از نمایش تازهترین ساخته سینمایی اش با عنوان ˝رد کارپت˝ در شلوغ ترین شب جشنواره فیلم فجر سبب دلخوری بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه حاضر در کاخ جشنواره شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین؛ نمایش فیلم “رد کارپت”ساخته رضا عطاران پس از فیلم “امروز” میرکریمی در کاخ جشنواره، هفتمین روز جشنواره سی و دوم فیلم فجر را به شلوغ ترین شب این اتفاق بزرگ سینمایی تا این روز تبدیل کرد.

پیش از آغاز نمایش فیلم “رد کارپت” و به روال فیلم های قبلی و در حالی که تعداد بسیار بسیاری از تماشاگران روی پله ها و حتی به صورت ایستاده منتظر حضور عوامل این فیلم بودند که به روی صحنه بیایند، رضا عطاران و عوامل فیلمش پس از درخواست چندین باره برگزارکنندگان جشنواره به روی صحنه آمد اما با گفتن یک جمله که سبب دلخوری بسیاری از حاضران در سالن را سبب شد، ترجیح داد هیچ حرفی نزند. عطاران پس از حضور روی صحنه پس از سلامی به تماشاگران گفت بهتر است زر بسیاری نزنیم و فیلم را ببینیم.

اگرچه این حرف عطاران را بعضی از اشخاص شوخی تلقی کرده و معتقد بودند که او هدفش این بوده که تماشاگر بیش از این منتظر نماند اما بسیاری دیگر برخلاف این عده این حرف را توهین آمیز دانسته و معتقد بودند که او حرمت تماشاگران را نگه نداشته است.

گفتنی است، هم اکنون نشست خبری فیلم “رد کارپت” با کارگردانی رضا عطاران در سالن سعدی در حال برگزاری است که گزارش آن متعاقبا منتشر خواهد شد.

حسین مسافرآستانه، کمال تبریزی، مجید مظفری، حسین فرخی، جهانبخش سلطانی، مانی حقیقی، مهراوه شریفی نیا و…. از جمله چهره هایی بودند که برای تماشای رد کارپت به برج میلاد آمده بودند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.