“گفت وگوی ملی”؛ حربۀ تبلیغاتی آل خلیفه

نماینده سابق مجلس بحرین از جمعیت الوفاق گفت: دعوت رژیم آل خلیفه برای “گفت وگو”ی به اصطلاح ملی، فقط جهت مصرف تبلیغاتی است.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛ “جواد فیروز” نماینده مستعفی جمعیت وفاق ملی در مجلس بحرین، روز پنجشنبه در گفتگو با شبکه العالم، گفت: نشانۀ تبلیغاتی بودن ادعای رژیم آل خلیفه درباره گفتگو با مخالفان این است که رژیم به خاطر ناتوانی از مقابله با مخالفان، تصمیم به انحلال جمعیت های سیاسی گرفته است.

نماینده مستعفی مجلس بحرین، تاکید کرد: انحلال جمعیت های سیاسی باعث واکنش شدیدتر ملت در برابر رژیم خواهد شد و این اقدام نمی تواند مانع تحقق خواسته های مشروع مردم بحرین شود.

 فیروز با اشاره به این حقیقت که ممانعت از فعالیت جمعیت وفاق اسلامی بحرین باعث گسترش حرکت های مردمی شد و رژیم آل خلیفه این موضع را به خوبی می داند، گفت: جمعیت الوفاق مانند سایر مخالفین به فعالیت هایش در چارچوب قانون ادامه می دهد، اما رژیم آل خلیفه با خشونت و ممانعت از برگزاری تظاهرات، آزادی مردم را نقض می کند.

فیروز، قوه قضاییه بحرین را سازمانی سیاسی و تحت سلطه رژیم آل خلیفه دانست و تاکید کرد: جمعیت های سیاسی بحرین به دلیل قانونی بودن اقدامات خود، ترسی از حضور در دادگاه رژیم آل خلیفه ندارند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.