گلایه داوود رشیدی از سوپراستارها

متاسفانه امروز برخی از سوپراستارها خود را از مردم پنهان می‌کنند در حالی که برقراری ارتباط بین هنرمند و مخاطب شرط اصلی ماندگاری و موفقیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شب گذشته داود رشیدی بازیگر تئاتر و تلویزیون مهمان برنامه‌ی گفتگوی تنهایی بود.

رشیدی در ابتدا گفت: حرفه من همانند راننده اتوبوسی که هر روز وظیفه دارد در ساعات مشخصی مسافران را سوار و بعد پیاده کند، مشخص است هر کسی که بیشتر حرفه و شغل خود را دوست داشته باشد در آن عرصه موفق تر است.

وی افزود: عده ای از آدمها چند شغل متفاوت دارند و از صبح تا آخر وقت در چند جای مختلف کار می‌کنند و در نهایت آخر شب به منزل رفته کمی تلویزیون تماشا می کنند و دوباره فردا همین وضعیت برای آنها تکرار می شود گرچه شاید آنها نیز از این وضعیت رضایت خاطر نداشته باشند.

این بازیگر تصریح کرد: اما در حرفه ماو در لحظه در حال یادگیری و تجربه هستیم وقتی مردم در خیابان ما را می‌بینند لبخند بر روی لبهایشان نقش می بندد و آنها با ما زندگی می‌کنند.

وی افزود: از اینکه توانسته ام با کسانی که من را نمی شناسند ارتباط برقرار کنم بسیار خوشحال هستم.

وی به نبود ارتباط بین سوپراستارها و مردم اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز برخی از سوپراستارها خود را از مخاطبان پنهان می‌کند و با آنها هیچگونه ارتباطی برقرار نمی کنند که بسیار حرکت غلطی است زیرا هنرمندان به وسیله مخاطبان انتخاب می شوند و جایگاهی می‌رسند که مردم نباشند دیگر هنرمندی نیز وجود نخواهد داشت.

این کارگردان تئاتر اظهار داشت: خداوند هدیه ای گرانمایه در وجود ما به ودیعه نهاده است که باید آن را جلا دهیم و به مخاطب عرضه کنیم.

این بازیگر تئاتر بیان کرد: اگر روزی هنرمندی مجبور شود به ناچار و برای اینکه زندگی خود را تامین کند در پروژه ای بازی کند قطعاً آن زمان به کار و حرفه ی خود لطمه وارد کرده است.

همسر من زحمات بسیاری برای من می‌کشید انجام دادن کارهای منزل، خورد و خوراک و دیگر هزینه های زندگی را گاهی اوقات نمی دانم چگونه تامین می کند تمایلی هم ندارم که بدانم زیرا در این صورت دیگر نمی‌توانم با فراغ خاطر و آسودگی به کارم ادامه دهم.

رشیدی در پاسخ به اینکه آیا دیدن کودکان گلفروش او را دل آزرده می کند افزود: بله بسیار زیاد آنها همانند گلی هستند که نیاز به مهربانی و توجه دارند.

این بازیگر گفت: هنرمندان باید مردمی باشند ما به امید مردم زنده هستیم و کار می‌کنیم اگر مخاطب ما را دوست نداشته باشد آن زمان بدترین زمان ممکن برای یک هنرمند است تمام تلاش یک هنرمند این باید باشد که مخاطب را از خود راضی نگه دارد.

رشیدی در پاسخ به اینکه آیا تا به حال از حرفه خود خسته شده است ا ظهار داشت: نه به هیچ وجه خداوند بزرگ به غیر از خوبی چیز دیگری برای من نداشته است و من همیشه از این بابت از او سپاسگذارم.

وی ادامه داد: احساس بسیار قشنگی است وقتی مخاطبی که با ما ارتباط برقرار می‌کند خانواده ما را نیز می‌شناسد و گاهی احوال آنها را می پرسد پس ما نیز برای مخاطبی که تا این حد ما را می شناسد باید برایش احترام قائل باشیم.

رشیدی در پاسخ به اینکه اگر بخواهد فقط برای یک چیز پروردگار خود را سپاس گوید آن چیست بیان کرد: به خاطر مملکتم خداوند را سپاس می‌گویم.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.