گلایه مراد محمدی از بی‌توجهی رسانه‌ها به مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان

۱۵اردیبهشت،

forootan-19-2.jpg

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران از بی‌توجهی رسانه‌ها به رقابت‌های کشتی آزاد روز جهانی کودک (انتخابی تیم ملی نوجوانان) گلایه دارد.

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برای رسانه‌ها متاسفم که حتی یک نفر از آنها برای اطلاع رسانی در مورد این رقابت‌ها در سالن هفت تیر حضور نیافت. رسانه‌ها همیشه از بی‌توجهی به کشتی پایه انتقاد می‌کنند، اما توجه بیش از حد به بازی استقلال در لیگ برتر و فینال جام حذفی فوتبال آنها را از توجه به رقابت‌های کشتی نوجوانان غافل کرد.

وی همچنین دربارهٔ این رقابت‌ها گفت: کشتی های سنگین و خوبی گرفته شد و سطح کشتی‌گیران بالا بود. آن چیزی که که مد نظر من بود برآورده شد و کشتی‌گیران توانایی خود را ثابت کردند که من شخصا به آینده امیدوار شدم.

محمدی از آغاز اردوهای تیم ملی بعد از ریکاوری کشتی‌گیران خبر داد و اضافه کرد: به خاطر کشتی های سنگینی که برگزار شد بدن این نوجوانان به استراحت نیاز دارد و بعد از ریکاوری طی هفته‌ آینده تمرینات تیم ملی را آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: درست است که شرایط موجود بسیار مناسب نیست،‌ اما در حال حاضر مجبوریم خودمان را با این شرایط وفق بدهیم و کار کنیم چون زمان از دست می‌رود باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم و به وظیفه خود عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در پایان گفت: تا رقابت‌های آسیایی و جهانی اعزامی به تورنمنت‌های بین‌المللی نخواهیم داشت. البته ما پیشنهادات خود را به حوزه مدیریت خواهیم داد و آنها تصمیم گیرنده می باشند، ولی با همین شرایط باید خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کنیم. کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی دیدم من را به موفقیت امیدوار کردند هر چند که شرایط رقابت‌های داخلی و بین‌المللی با هم بسیار فرق دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.