گلایه وزیر نیرو: برای افزایش قیمت آب و برق خلاء قانونی داریم

مجید نامجو در حاشیه اجلاس و پس از نشست خود با مدیران کشور ترکمنستان در جمع خبرنگاران قرار گرفت و تاکید کرد: هنوزهم شانس برای اجرای هدفمندی یارانه ها وجود دارد.
به گفته او، در حال حاضر مکانیزم دیگری غیر از ستاد هدفمندی برای افزایش قیمت‌ها نداریم و خلأ قانونی وجود دارد. تنها راه تغییر قیمت‌ها، ستاد هدفمندی است، ولی اگر راهکار دیگری وجود داشته باشد، وزارت نیرو از آن استقبال می‌کند.
وی در ادامه درباره پیش‌نویس وزارت نیرو برای آب کشاورزی و صنایع که در سال گذشته آماده شده بود، گفت: بسته‌ای را در رابطه با مرحله‌ دوم هدفمندی به دولت ارائه کردیم. یک بخشی از آن مربوط به برق و بخش دیگر مربوط به آب است. قرار بود در مرحله‌ دوم هدفمند‌ی قیمت آب در بخش کشاورزی هم هدف‌گذاری شود که وزارت نیرو پیش‌نویسی را آماده کرده و به ستاد هدفمندی ارائه داد.
نامجو افزود: قرار شد آقای فرزین در پکیج کلی که برای قیمت‌ها بسته می‌شود، قیمت آب کشاورزی را هم ببیند و سپس بسته ابلاغ شود.
وی تصریح کرد‌: در حال حاضر مکانیزم دیگری غیر از ستاد هدفمندی برای افزایش قیمت‌ها نداریم و خلأ قانونی وجود دارد. تنها راه تغییر قیمت‌ها، ستاد هدفمندی است، ولی اگر راهکار دیگری وجود داشته باشد، وزارت نیرو از آن استقبال می‌کند.

۲۲۱۳۱/ 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.