گلریز:نقش بندی آثار ماندگار همایون خرم در اذهان

۲۹م دیماه ،

زنده یاد استاد همایون خرم در زمینه آهنگسازی، آثار ماندگاری را می ساخت که برای همیشه در اذهان نقش می بست.

محمد گلریز ( خواننده موسیقی اصیل کشورمان ) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: زنده یاد همایون خرم با برادرم اکبر گلپایگانی بسیار ارتباط داشت و برای وی سه آهنگ ساخته بود.
وی ادامه داد: استاد همایون خرم یکی از موسیقیدانان شاخص موسیقی ایران زمین بود و به خصوص در نوازندگی ویلن بسیار چیره دست بود.
گلریز اظهار داشت: زمانی قرار بود همایون خرم برای من نیز آهنگهایی را بسازد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد اما من همیشه سعی می کردم تا دورادور از هنر این هنرمند استفاده کنم.
وی تصریح کرد: یکی از هنرهای جمهوری اسلامی ایران این بود که بسیاری از هنرمندان فعال پیش ازانقلاب را به سوی خود جذب کرد و بدین ترتیب شاهد خدمات ارزنده این هنرمندان پس از انقلاب اسلامی نیز هستیم.
گلریز تبیین کرد: زنده یاد همایون خرم فردی منضبط بود و همیشه انضباط در کارهایش حرف اول را می زد و به عنوان پیشکسوت هنر همیشه سعی می کرد در مسیر موسیقی فاخر ایرانی گام بردارد.
وی خاطرنشان کرد: این آهنگساز برجسته و نوازنده چیره دست ویلن خیلی کم آهنگ می ساخت اما آهنگ هایی که می ساخت , آثاری ماندگار بود که تا سالیان سال در ذهن مردم نقش می بست.
گفتنی است, زنده یاد همایون خرم آخرین کنسرت خود را در سال قبل برگزار کرد که در این اجرا با علاقه مندان موسیقی اصیل ایرانی ملاقاتی پرشور داشت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.