گلزنی، فاکتور متفاوت مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی

۰۲م آذر ،

تیم ملی کشورمان در بازی با ازبکستان شکست خورد تا شرایط دشواری را برای ادامه پیدا کند، این در حالی است که فیفا نیز راز تفاوت عملکرد تیم ملی در مرحله اول و دوم جام جهانی را گلزنی مهاجمان می داند.

 به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز،  فیفا در گزارشی که اخیرا در پایگاه اینترنتی خود آورده است در کنار اشاره به رکوردهای بازی های متوالی بدون  شکست در ورزشگاه آزادی پس از باخت ایران مقابل عربستان در مارس سال ۲۰۰۹ در طی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به بازی قبل تیم ملی با ازبکستان پرداخت که  این رکورد را پایان داد و ایران را تا  جایگاه سوم جدول پایین آورد.

سایت فیفا اشاره ای به مسئله گلزنی در تیم ملی دارد که در مرحله قبلی ایرانیان از بهترین خط حمله و در این مرحله از بدترین خط حمله برخوردارند. فیفا از قبل گلزنی ایران و علی دایی، آقای گل جهان از محمد خلعتبری در خط حمله تیم ملی یا کریم انصاری فرد آقای گل فصل قبل لیگ  برتر نوشته و همچنین  با اشاره ای به لژیونرهای ایرانی به شکل کلی از خط حمله تیم ملی کشورمان پرداخت در این گزارش از لژیونرهای از جمله اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و جواد نکونام در تیم ملی  نام برده شده است.

این گزارش هم چنین به اظهارات کاسیموف سرمربی ازبک ها اشاره دارد آن هنگام که ایران را یکی از شانس های بزرگ با موقعیت های فراوان می داند ولی در باز کردن قفل تیم خود ناکام خوانده است و اشاره ای کوتاه به  بازی رفت دو تیم داشته است.

در این گزارش از تلاش ایران برای رسیدن به جایگاه اول و قبلی اش یاد شده است.
 
هم چنین به مسئله حمایت کفاشیان  از کی روش اشاره شده است و به نظر کفاشیان مبنی بر ادامه کار کی روش و اینکه وی شناخت خوبی از فوتبال  ایران دارد.
 
هم چنین در پایان گزارش  به بازی مهم ایران- قطر در ۴ ژوئن سال  آینده اشاره شده است.
 
در این گزارش هم چنین به اقدامات سرمربی تیم ملی برای تست  چهره های تازه و لژیونرهای تازه وارد در تیم ملی اشاره شده است و نام دانیل داوری دروازه بان ایرانی الاصل اینتراخت برانشونگ آورده شده است.

 این گزارش با ارائه جمله پایانی مربی ۵۹  ساله ایران به اتمام رسیده است:
وظیفه ما این است که  به طور کامل بر روی بازی بعدی تمرکز کنیم ما به تیم های دیگر احترام می گذاریم اما بیشترین  تلاش را برای کسب موفقیت به نفع خود می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.