گلستان، دومین استان کاهش تصادفات طرح نوروز در کشور

۱۹فروردین۱۳،

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: استان گلستان بعد از خوزستان بیشترین کاهش تصادفات نسبت به سال قبل را در طرح نوروزی داشته است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ پاسدار “سید کاظم موسوی”  گفت: برابر اعلام پلیس راهور ناجا در نوروز امسال استان گلستان به لحاظ بیشترین کاهش تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دومین استان کشور بوده است.
 
وی کسب این موفقیت بزرگ را حاصل تلاش خستگی ناپذیر کارکنان انتظامی و اتخاذ تدابیر و برنامه های مدّون دانست و گفت: همکاری و تعامل بسیار خوب مردم و سایر دستگاهها و نهادها نیز در کاهش وقوع تصادفات موثر بوده است.
 
وی تصریح کرد: این موفقیت در شرایطی بدست آمد که برابر آمارهای موجود میزان سفر های نوروزی به استان گلستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد رشد داشته است.
 
سرهنگ موسوی استان گلستان را به دلیل داشتن مواهب طبیعی بسیار زیبا و همچنین قرار گرفتن در مسیر بارگاه حضرت امام رضا از استان های پر تردد کشور برشمرد و بیان داشت: تلاش خواهیم کرد این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.
 
وی در ادامه با ببان اینکه بیشترین کشته های ناشی از تصادفات در سطح جاده های استان طی این مدت موتورسیکلت سواران و عابران پیاده بوده اند تصریح کرد؛ علی رغم اعمال قانون و تلاش های فرهنگی و آموزشی صورت گرفته آمار کشته های موتورسیکلت در گلستان همچنان نگران کننده است.
 
جانشین فرماندهی انتظامی گلستان در پایان با اشاره به اقدامات و فعالیت های پلیس راه در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی موتورسیکلت سواران ابراز امیدواری کرد و با همکاری سایر دستگاه ها و نهاد ها میزان کشته های ناشی از تصادفات موتورسیکلت در سطح استان را به حداقل ممکن کاهش دهیم./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.