گلستان جزو استان های مستعد در همه رشته های ورزشی است

شنبه ۹ اردیبهشت – ۰۱:۵۲:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در بازدید از پروژه های ورزشی گلستان؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور به منظور بازدید از وضعیت اجرایی پروژه های عمرانی و مصوبات ورزشی سفر هیأت دولت به گلستان سفر کرده است از طرح های مختلف ورزشی این استان بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عبدالرضا ساور در این سفر یک روزه از مراحل اجرای سالن ورزشی چند منظوره روستاهای دنگلان ، بالاجاده، مهترکلاته و سالن چند منظوره پسران شهرستان کردکوی ، سالن چند منظوره ورزشی پسران ، سالن کشتی ، سالن ورزشی تختی و استادیوم قاندومی شهرستان بندرترکمن و مجموعه ورزشی حجاب و خانه بسکتبال گرگان بازدید کرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از مردم منطقه اظهار داشت: خداوند منان را شاکریم که به لطف و عنایت هیأت محترم دولت و توجه خاص دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان و همت مسئولین استان،این منطقه محروم به قسمتی از خواسته های به حق خود رسیدند.
دکتر ساور تصریح کرد: یکی از اولویتهای مهم دولت نهم و دهم، عدالت محوری و محرومیت زدایی است که احداث این سالنها و پروژه های ورزشی و تصویب مصوبات ارزشمند در سفرهای هیأت دولت به استان به ویژه مصوبات ارزشمند ورزشی در همین راستاست.
وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در ایجاد شادی ، سلامت و نشاط در جامعه بیان داشت: امروزه ورزش نقش و جایگاه ویژه ای را در کلیه زمینه ها به خود اختصاص داده است و استان گلستان به رغم برخی کمبودها به لحاظ ورزش و پتانسیل و استعداد جزو استانهای برتر است.
ساور اظهار امیدواری نمود که با به بهره برداری رسیدن این پروژه ها ضمن پرکردن اوقات فراغت جوانانمان و پرورش جوانان سالم و متعهد شاهد رشد و شکوفایی ورزش استان و افتخار آفرینی جوانانمان در عرصه های جهانی باشیم .
در ادامه این سفر ابتدا دکتر ساور از زمین ورزشی روستای دنگلان و بالاجاده از توابع شهرستان کردکوی بازدید کرد . این زمینها جهت احداث بنای سالنهای ورزشی چند منظوره اختصاص داده شده است .
همچنین دیدار با روحانیت به ویژه امام جمعه شهرستان کردکوی و امام جماعت روستای بالاجاده انجام گرفت و بعد از انجام فریضه نماز ظهر و عصر از پروژه سالن چند منظوره پسران کردکوی بازدید کرد و پس از آن از پروژه های شهرستان بندرترکمن و در نهایت از پروژه های شهرستان گرگان بازدید به عمل آمد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۳۵۲۰۸۷۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.