گلکسی اس مینی هم به بازار آمد+ عکس

جمعه ۱۹م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

به نظر می‌رسد موفقیت گوشی Galaxy S برای سامسونگ آنقدر شیرین بوده است که این کمپانی کره ای از تولید و عرضه ان گوشی با مشخصات و ابعاد مختلف خسته نمی‌شود. مدل تازه سامسونگ که باز هم از خانواده Galaxy است و گلکسی اس ۳ مینی نام دارد.

 به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران به نظر می‌رسد موفقیت گوشی Galaxy S برای سامسونگ آنقدر شیرین بوده است که این کمپانی کره ای از تولید و عرضه ان گوشی با مشخصات و ابعاد مختلف خسته نمی‌شود. مدل تازه سامسونگ که باز هم از خانواده Galaxy است و گلکسی اس ۳ مینی نام دارد.

این گوشی مشخصاتی شبیه به Galaxy S و طراحی شبیه به Galaxy S III دارد تا گوشی دلخواه کسانی باشد که ابعاد بزرگ Galaxy S III را نمی‌پسندند و می‌خواهند با بها ای کمتر، یک گلکسی اس ۳ جمع و جور تر داشته باشند.

مدل تازه سامسونگ با ابعاد ۶۳×۱۲۱ میلی‌متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد بسیار نزدیک به ابعاد گوشی موفق گلکسی اس است که نسبت به گلکسی اس ۳ حدود ۱.۵ سانتیمتر در طول و ۷ میلی متر در عرض کوچک‌تر شده و همچنین وزن ۱۱۱ گرمی آن نیز نسبت به گلکسی اس ۳ حدودا ۲۰ گرم سبک‌تر شده است.

در جلوی Galaxy S III mini صفحه نمایش ۴ اینچی Super AMOLED با دقت WVGA قرار دارد. مغز متفکر این گوشی نیز چیپ NovaThor است که پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی Cortex-A۹، پردازشگر گرافیکی Mali-۴۰۰ و یک گیگابایت حافظه RAM را پشتیبانی می‌کند.

پشت این گوشی نیز دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED و قابلیت فیلم‌برداری HD ۷۲۰p قرار دارد. به علاوه در بالای صفحه نمایش، دوربین دوم VGA قرار دارد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.