گلوگاه تا ماه آینده اکران می گردد / من از این شرایط گله مندم

محمدابراهیم معیری به خبرگزاری هنر خبر داد

محمد ابراهیم معیری کارگردان فیلم ˝گلوگاه˝می گوید: تا یک ماه دیگر با تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و پخش حوزه هنری اکران می گردد.

محمد ابراهیم معیری کارگردان فیلم “گلوگاه” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنرایران گفت: تا یک ماه دیگر با تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و پخش حوزه هنری اکران می گردد.

این کارگردان که با فیلم “دامنه های سفید ” در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت،ادامه داد: تا مرحله تولید و ساخت به طور صد در صد پی گیری می کنم اما وقتی که به مرحله اکران می رسد کاری از دست من ساخته نیست.پروانه نمایش “دامنه های سفید “امادست اما فکر می کنم به سرنوشت فیلم های کودک دچار شده است.

معیری افزود:من از این شرایط گله مندم .چرا که فیلم هایی که حاشیه سازی می کنند به سرعت اکران می شوند در حالی که فیلم های دیگر نه.یک اتفاق بزگ باید بیفتد ،باید در مورد این مسئله حرف زده شود که چه خوراکی باید به مخاطب دهیم و نقش سینما چیست؟

کارگردان فیلم “کتونی سفید” علاوه کرد:”دامنه های سفید” با گرایش محیط زیست ساخته شده و این شاید از نظر بسیار ها قابل تامل نباشد اما به نظر من بسیار موضوع مهمی است.

او در خصوص فروش “گلوگاه ” این طور توضیح داد: به هر حال همین که فیلم اکران می گردد برای من کافی است،من دوست دارم فیلم برای علاقه مندان فرهنگی اکران شود.

براساس این گزارش، «گلوگاه» داستان مردمی است که هیچ‌گاه آنها را ندیده‌ایم و همیشه در جاده‌ها از کنارشان به سادگی عبور کرده‌ایم و این عبوری است از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب

در این فیلم هادی دیباجی، لادن مستوفی، کامران تفتی، سیامک اطلسی، علی اوسیوند، مرتضی مسجدجامعی، محسن نبوی، حبیب‌ مظفری، حسن مهمانی، ساقی زینتی، میرصلاح حسینی و … بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.