گلکار: قول مدال می‌دهم

 خسرو گل‌کار پس از شکست نمایندگان وزن ۸۱- کیلوگرم و ۷۳- کیلوگرم گفت: شنانی در گروه بازنده‌ها بود و ۳۰ درصد توقعی هم که از او برای موفقیت داشتیم نتوانست برآورده کند. هر آنچه که قبل از مسابقه به وی گفته بودیم را اجرا نکرد و همین موضوع باعث شکستش شد.

وی در مورد شکست نتاج مقابل جودوکار روسی گفت: نتاج تلاش خود را کرد. وی در ۱۰ ماه گذشته وزن بسیار زیادی کم کرده و در یک وزن پایین تر در پارالمپیک لندن حضور داشت و به همین دلیل کم کردن وزن در شکست نتاج تاثیر گذار بود.

سرمربی تیم جودو اظهار داشت: فردا (شنبه) در سه وزن جودوکاران ما وارد تاتامی می‌شوند و قول کسب دو تا سه مدال می‌دهم. پیش از این انتظار داشتیم محمد رحمتی در نخستین روز به مدال طلا برسد که متاسفانه این طور نشد.

گلکار خاطرنشان کرد: سه روز قبل از آغاز مسابقه با رحمتی صحبت کرده و به او توصیه کرده بودیم به هیچ عنوان در نخستین روز مسابقه برای شکست حریفش عجله نکند. حتی به او گفته بودیم نیازی نیست در همان آغاز مسابقه حریف خود را ضربه فنی کند، اما او به حرف ما گوش نداد و متاسفانه در پایان به عنوان بازنده معرفی شد. شکست رحمتی ضربه بزرگی به کاروان ایران زد. به هر حال همه از او انتظار کسب مدال داشتند و پس از شکستش روحیه جودو کاران تضعیف شد. بعد از شکست رحمتی جودو کاران به شدت گریه می‌کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.