گلکسی اس ۴ می آید

یکی از مقامات رسمی این کمپانی هم که نخواسته نامش فاش شود به یک سایت خبری گفت : سامسونگ کاملا آماده است تا گلکسی اس ۴ را سال آینده در کنگره موبایل بارسلونا به نمایش عموم بگذارد و پیش بینی می شود یک ماه پس از آن ، فروش جهانی این اسمارت فون آغاز گردد.

این زمانبندی در حالی از سوی سامسونگ منتشر شده  که رقیب بزرگش، اپل، تنها چند روز پیش، آیفون ۵ را که به نظر بسیاری از متخصصین و خریداران فاقد هرگونه ویژگی های انقلابی است، معرفی کرده است. این مقام مسئول همچنین گفت از آنجا که این اسمارت فون ۹ ماه پس از پخش گلکسی اس ۳ ، عرضه می شود،  با شبکه LTE سازگار است و به اندازه کافی برای رقابت با آخرین آیفون اپل آماده خواهد بود.

سامسونگ در ماه سپتامبر گزارش داده بود که فروش گلکسی اس ۳ ، سه ماه پس از عرضه رسمی اش به مرز ۲۰ میلیون دستگاه رسیده است. به گفته این مقام مسئول، انتظار می رود که نسل آینده گلکسی ، قوی ترین گوشی سامسونگ به لحاظ ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری باشد.

مدیر اجرایی تامین کنندگان محلی سامسونگ نیز درباره گلکسی اس ۴ گفته است: این گوشی قطعا ازشبکه LTE استفاده خواهد کرد ، پردازنده ای با برند Exynos دارد و از تراشه ۴ هسته ای بهره می برد. گلکسی اس ۳، بسته به اینکه در چه کشوری فروخته می شد از دو پردازنده Exynos و Snapdragon استفاده می کرد.

سایز صفحه نمایش گلکسی اس ۴ احتمالا ۵ اینچ و از نوع OLED خواهد بود. ( همانطور که می دانید گلکسی اس ۳ نمایشگر ۴٫۸ اینچی دارد).  سیستم عامل این اسمارت فون نیز اندرویید گوگل است.

یکی از مقامات رسمی شرکای محلی سامسونگ نیز به Korea Times گفته است: سامسونگ می خواهد به  برنامه تولیدی یک سال آینده خود پایبند باشد و معرفی گلکسی اس ۴ اولین قدم برای مطابقت با این استراتژی خواهد بود. گلکسی آینده، مسلما به لحاظ شکل ظاهری تغییر خواهد کرد اما این تغییرات به حدی است که به شکل محبوب این گوشی با گوشه های چهارگوشش لطمه وارد نشود.

ماه پیش نیز در خبرها آمده بود که سامسونگ برای اعمال این تغییرات در حال مذاکره با شرکت های حامل بزرگ آمریکایی است تا از درگیری های احتمالی بر سر نقض حق رسمی ثبت اختراع جلوگیری کند.

سامسونگ درپاسخ به ZDnet  درباره این شایعه ها گفته است: هنوز نمی توان بر پایه حدس و گمان ها اظهار نظر کرد!

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین:

    سلام بی صبرانه منتظر این گوشی وقیمت آن هستم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.