گلکسی S5 با نمایشگر ۲ هزار پیکسلی عرضه می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

طی ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد بهترین گوشی بعدی سامسونگ صورت گرفته است و مرکز خبری evleaks در تازه‌ترین خبرها به نقل از منابع آگاه، اطلاعات تازه‌ای در مورد این محصول منتشر کرده است.
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این مرکز خبری روی صفحه‌ اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد که شرکت سامسونگ این گوشی هوشمند پیشرفته را با نام Galaxy S5 وارد بازار می‌کند و قرار است این محصول همراه با نمایشگر لمسی ۲ هزار پیکسلی و اسکنر مخصوص تشخیص اثر انگشت به دست کاربران برسد و بر این اساس، ماجرای استفاده از اسکنر مخصوص چشم کنار گذاشته شده است.
شرکت سامسونگ هنوز هیچ یک از این مشخصات را برای گوشی هوشمند تازه تایید یا تکذیب نکرده است. با این وجود evleaks به کمک منابع آگاه خود تصاویر این محصول را به دست آورده و از روی آن مشخصات گوشی را اعلام کرده است.
نمایشگر لمسی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده از نوع WQHD است. این نمایشگر قادر است تصاویر را با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به نمایش بگذارد. همچنین گفته شده است که این محصول دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.
این طور منابع آگاه اعلام کرده‌اند، گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ در ماه مارس یا آپریل ۲۰۲۴ به دست کاربران جهانی می‌رسد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.