گلگسی اس۴ مینی در راه است

۱فروردین ۱۳،

 

گوشی هوشمند Galaxy S4 mini که هم‌اکنون در شرکت سامسونگ با نام GT-I9190 شناخته می‌شود، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت را دارد.
 
 
در حالی که تنها چند روز از زمان معرفی رسمی گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ قبل است، منابع آگاه اولین تصاویر از مدل کوچک‌ شده این محصول را با نام Galaxy S4 mini منتشر کردند.
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، پایگاه خبری SamMobile اولین مرکزی است که تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند تازه را منتشر کرده و توضیح داده است که سامسونگ قصد تولید چنین محصولی را دارد.
 
در این تصاویر مشخص شده است که مدل کوچک شده این گوشی هوشمند طراحی و ظاهری دقیقا شبیه به Galaxy S4 سامسونگ دارد. این تصاویر همچنین تایید می‌کنند که S4 mini حتی در بخش پشتی نیز کاملا شبیه به مدل بزرگتر خود است.
 
گوشی هوشمند Galaxy S4 mini که هم‌اکنون در شرکت سامسونگ با نام GT-I9190 شناخته می‌شود، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت را دارد.
 
این گوشی هوشمند مانند مدل بزرگتر خود پردازنده مرکزی فوق پرسرعت را در خود جا نداده است. با این وجود سامسونگ برای آن پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۶ گیگاهرتزی را در نظر گرفته است.
 
این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴٫۳ اینچی از نوع Super AMOLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت qHD یا به عبارت دیگر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. قدرت پخش تصاویر در این نمایشگر ۲۲۶ پیکسل در هر اینچ مربع است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.