گلگسی S3 کوچک رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، گلسی S3 مینی با سیستم عامل اندروید ۴٫۱ آب نبات ژله ای کار می کند و از فناوری ۳G برخوردار است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی سوپر AMOLED 480 در ۸۰۰ پیکسل و پشتیبانی از ۱۶ مگابایت رنگ است.

گلکسی S3 مینی قدرت خود را از یک پردازنده دوهسته ای ۱ گیگاهرتز گرفته و RAM یک گیگابایتی دارد. این مدل قرار است با کارت حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی ارائه شود.

این تلفن دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که می تواند تصویرهایی با وضوح ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ بگیرد و دوربین دوم VGA آن برای تماسهای تصویری مورد استفاده قرار می گیرد.

پورت خروجی یک میکرو SD برای افزایش حافظه تا ۳۲ گیگ و یک پورت یواس بی نسخه ۲ از دیگر ویژگیهای تلفن هوشمند جدید سامسونگ است.

این تلفن تنها در رنگ سفید ارائه شده و دارای باطری  Li-Ion 1500 میلی آمپر بر ساعت است.

سامسونگ گالکسی S3 اصلی یک تلفن هوشمند اندرویدی که در ماه می سال ۲۰۱۲ توسط شرکت سامسونگ در لندن معرفی شد. این مدل جانشین سامسونگ گالکسی S2 بود.

این تلفن از زمان معرفی خود فروش بسیار چشمگیری در بازارهای دنیا داشت اما برخی از کارشناسان پیش بینی کرده بودند که همزمان با معرفی آی فن ۵ فروش این تلفن هوشمند محبوب متوقف می شود.

این درحالی است که براساس گزارشهای شرکتهای پـژوهشی حوزه فناوری اطلاعات سامسونگ در بازار تلفنهای هوشمند در صدر جدول ایستاده و براساس برآوردهای صورت گرفته یکی از علل این امر فروش چشمگیر گلکسی S3 است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.