گل‌محمدی:باید خون تازه‌ای به تیم‌ملی تزریق‌کنیم

  گل محمدی جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و گهر درود در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بخشی از انتقادات وارده به تیم ملی فوتبال صحیح است، اما نحوه انتقادات باید طوری باشد که به تیم ملی ضرری وارد نشود.

وی ابراز داشت: حضور تیم ملی فوتبال در رقابت های جام جهانی باعث پیشرفت فوتبال کشور خواهد شد و در این بین قطع امید کردن از تیم ملی به خاطر نتایج اخیر کار مناسبی نیست.

سرمربی صبای قم در مورد دیدار فردای تیمش با گهر درود اظهار داشت: در بازی فردا برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت، اما با توجه به شناختی که از حریف داریم بازی آسانی را پیش رو نخواهیم داشت.

گل محمدی ادامه داد: کسب دو امتیاز در سه بازی اخیر به هیچ وجه برای ما راضی کننده نیست و امیدواریم در بازی فردا شرمنده هواداران خود در خانه نشویم.

وی با اشاره به تعداد زیاد مصدومان تیم خود پیش از بازی فردا گفت: محسن بیات، مرتضی کاشی، مجتبی مبینی پور،محمد آرام طبع و مجید حیدری مصدوم هستند و ممکن است به بازی مقابل گهر درود نرسند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت مصدومیت محسن خلیلی بهبود یافته است و این بازیکن در این فصل برای اولین بار در بازی فردا در ترکیب ۱۸ نفره صبای قم قرار خواهد گرفت.

دیدار تیم های صبای قم و گهر درود از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۳۵ :۱۸ فردا شنبه در استادیوم یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.