گل‌محمدی: ۳ امتیاز بازی با داماش را می‌خواهیم

۲۷م دیماه ،

یحیی گل‌محمدی در خصوص استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از اینکه این خبر بد را شنیدم، غافلگیر شدم. رویانیان سبب دلگرمی پرسپولیس و بازیکنانش است و من امیدوارم در این تیم بماند.

وی افزود:رویانیان زحمات زیادی کشیده و کارهای بزرگی در این مدت انجام داده که نباید از چشم هیچ‌کس پنهان بماند. نوآوری‌ها و افکاری در او دیدم که واقعا لذت بردم.

وی ادامه داد: کارهای رویانیان از جمله تشکیل آکادمی پرسپولیس، افتتاح نمایندگی‌ها در سراسر استان‌ها و درآمد‌زایی و کارهای اقتصادی او زبانزد همه تیم‌هاست و ما باید کاری کنیم که با بازگشت پرقدرت او از غافله عقب نمانیم.

وی با اشاره به مشکل مالی قرمز‌پوشان نیز گفت: خوشبختانه رویانیان پول خوبی به پرسپولیس آورده و هواداران باید اینها را ببینند. انشاءالله فردا با قدرت بر می‌گردد و ما را در این روند رو به رشد تنها نمی‌گذارد.

وی در خصوص بازی با داماش نیز گفت: کار سختی مقابل تیم هماهنگ داماش داریم اما ۳ امتیاز بازی را می‌خواهیم. گرفتن امتیاز قبل از دربی حساسیت خاص خودش را دارد. به همین دلیل با قدرت مقابل داماش به میدان می‌رویم تا با کمک بازیکنان و هواداران دست پر بیرون بیاییم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.