گل‌محمدی: از دایی عذرخواهی می‌کنم؛ منظورم او نبود / از پرسپولیس کینه ندارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – یحیی گل‌محمدی می‌گوید کینه‌ای از پرسپولیس ندارد و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کند.

به گزارش ممتاز؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: «این یک مسابقه سخت است. پرسپولیس لیگ را خوب آغاز کرده و نشان داده تیم با کیفیتی است. ما هم تیم جوانی داریم که آماده بازی با پرسپولیس هستیم. دوست دارم بازی فردا کیفیت خوبی داشته باشد. تیم من از نظر روحی و روانی آماده است و مصدوم و محروم هم نداریم.»
او در مورد صحبت‌های علی دایی که گفته از کنایه‌های گل‌محمدی ناراحت هستم گفت: «نمی‌دانم دایی از کدام کنایه‌ها حرف می‌زند. من و دایی دوست و هم‌بازی قدیمی هستیم و هنوز با یکدیگر ارتباط داریم. یکی از خبرنگارها از من پرسید اگر تیم‌تان گل بزند، خوشحالی می‌کنید که من گفتم نه. شاید منظور دایی از کنایه همین باشد. خبرنگار سوالش را این گونه مطرح کرده بود که در صورت پیروزی مشتم را گره می‌کنم و به هوا می‌پرم که گفتم نه اما آنها تیتر زدند مشتم را گره نمی‌کنم. برای دایی و پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و به عنوان یک پرسپولیسی از این تیم حمایت می‌کنم. این تیم برای من، دایی، رویانیان، پروین و یا هیچکس دیگری نیست. این تیم برای مردم است و برای خوشحال کردن آنها باید متحد باشیم. اگر چنین برداشت‌هایی از صحبت‌های من شده عذرخواهی می‌کنم و باید بگویم که منظوری نداشتم و روی صحبتم به او نبود. به خودم اجازه نمی‌دهم به دایی کنایه بزنم.»
او در مورد جدایی از پرسپولیس و ناراحتی‌هایی که ایجاد شد هم گفت: «نیم فصل دوم فشار بسیاری به ما وارد شد. حداقل در پایان فصل باید تسویه مالی می‌کردند اما این کار را نکردند. من مصاحبه کردم ولی آن‌ها بیانیه دادند. من دنبال گرفتن بیش از حق خودم نیستم. من در دوران رویانیان سرمربی پرسپولیس شدم و همیشه از او ممنون هستم. رابطه ما همیشه برادرانه بود ولی امیدوارم این مسائل زودتر حل شوند تا در مورد آن‌ها صحبت نکنیم.»
او در پایان گفت: «امروز نمی‌دانم کدام روزنامه بود که پیامکی زده بود به من مبنی بر اینکه “کینه یحیی، خشم دایی”، چرا من باید از پرسپولیس کینه داشته باشم. تیمی که در آن ۸ سال بازی کردم و یک سال مربی‌اش بودم. من هرچه دارم از پرسپولیس است و همواره مدیون آن تیم هستم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.