گل‌محمدی: انگیزه زیادی داشتیم/ می‌توانستیم تراکتور را ۶ تایی کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی در تهران دربارهٔ این بازی گفت: احتیاجی به سه امتیاز بازی داشتیم و به همین دلیل باانگیزه وارد زمین شدیم. همه راه‌های نفوذ حریف را بسته بودیم و در همان نیمه اول هم می‌توانستیم دو گل بزنیم.

 وی ادامه داد: شناخت خوبی از تراکتورسازی داشتیم و خوشبختانه با تمرکز بالا توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در پایان حتی می‌توانستیم گل‌هایمان را به ۵ یا ۶ عدد برسانیم.

 گل‌محمدی ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و به خاطر بازی خوب‌شان از آنها تشکر می‌کنم و تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله این روند را ادامه می‌دهیم تا خود را در جمع مدعیان قهرمانی نگاه داریم.

 رضا نوروزی مهاجم نفت که دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند، پس از تعویضش ابراز ناراحتی کرد و به این تصمیم معترض بود. گل‌محمدی در این باره گفت: رضا در کار دفاع تیمی خسته شده بود و نمی‌توانست کمک کند و تشخیص ما این بود که او را تعویض کنیم. اتفاقا جایگزین او خیلی خوب دوید و راه‌های نفوذ حریف را به خوبی بست. ما می‌خواستیم بازیکنی را به زمین بفرستیم که دوندگی بیشتری داشته باشد و از بازی‌سازی حریف جلوگیری کند بنابراین اعتراض نوروزی بی‌مورد بود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.