گل‌محمدی: بازیکنان پرسپولیس برنده به دنیا آمده‌اند/ استادیوم را خالی می‌خواهند!

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس ذهنیت قوی‌ای دارند و برنده به دنیا آمده‌اند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، استقلال و پرسپولیس فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از داربی ۹۱ اظهار کرد: یک بازی ویژه را در پیش داریم. یکی از مهم‌ترین بازی‌های آسیا و جهان  و یکی از بزرگ‌ترین داربی‌های جهان است. این بازی نمایش بزرگی از هواداران و رسانه‌ها و اهالی فوتبال است.

او ادامه داد: خوشحالیم که مقابل تیمی بازی داریم که شرایطش نسبت به نیم‌فصل اول بهتر است و می‌توانیم قابلیت‌های‌مان را در این بازی نشان دهیم. تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر نشان داده که از نظر ذهنی و فنی فوتبال خوبی را ارائه کرده است. ما بازیکنان باغیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت توانستند تصمیمات خوبی بگیرند و بازی‌های خوبی از خودشان نشان دهند. آن‌ها ذهنیت قوی‌ای دارند و برنده به دنیا آمده‌اند. در هر صورت امیدوارم فردا شاهد یک بازی فنی خوب از دو تیم باشیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس شادتر از استقلالی‌ها باشند.

گل‌محمدی درباره تاثیر انتشار رقم قرارداد فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس برای بازی داربی گفت: ما فردا بازی مهمی داریم و دوست دارم بیش‌تر راجع به بازی صحبت شود ولی انتشار این ارقام قبل از داربی عجیب بود. آن‌ها وقت زیادی برای انتشار داشتند و فکر می‌کنم روی شیطنت و خیانت صورت گرفته است. کاری که انجام شد کار درستی نبوده است ولی بازیکنان مشکلی ندارند و از نظر ذهنی به حدی قوی هستند که روی آن‌ها تاثیرگذار نباشد. آن‌ها شرایط سخت‌تری را هم پشت سر گذاشته‌اند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مقابل استقلال یحیی جدیدی باشد؟ گفت: فوتبال مالکانه نیاز به زمان دارد و در شرایطی که مسابقه‌ای نداشته باشید. شما باید یک نیم فصل را داشته باشید که بتوانید بازی تدارکاتی و تمرینات اختصاصی داشته باشید. من وقت زیادی نداشتم و نمی‌توانستم روی بحث فوتبال مالکانه زمان بگذارم چون زمان‌بر بود و احتمال دادم بازیکنان قابلیت خودشان را هم از دست بدهند. رفته رفته این موضوع بهتر می‌شود و موضوع مهم این است که از تمام ظرفیت‌مان استفاده کنیم. موضوع مهم این است که ما دفاع تیمی خوبی داریم و انتقال بازی به خوبی انجام می‌شود. در حال حاضر وقت بازی مالکانه نیست.

او درباره تغییر سیستم تیم و کم شدن درخشش مهدی ترابی بیان کرد: بازیکنان در جریان بازی جابه‌جا می‌شوند و نصف زمان بازی را جای خودش بازی می‌کند. وحید امیری وقتی به چپ زمین آمد از قابلیت‌هایش استفاده کرد و گل و پاس گل حاصل کارش بود. مهدی ترابی هم در سمت راست تاثیرگذاری خوبی داشت.

گل‌محمدی درباره وضعیت استوکس توضیح داد: او از لحاظ آمادگی بدنی شرایط خوبی ندارد و به دو، سه هفته زمان نیاز دارد. البته فردا با ما هست و اگر لازم باشد از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره رضایتش از اوساگونا و استوکس و این که انصاری‌فرد گفته بود که پرداختی‌ها قبل از داربی به ۵۰ درصد می‌رسد گفت: اوساگونا در بازی دوم بهتر از اول بود و فکر کنم شرایطش بهتر می‌شود. در مورد باشگاه‌ هم گفتند که امروز پرداخت می‌شود ولی هنوز اس ام اسی نیامده است. (با خنده)

وی درباره بررسی دوپینگ در داربی اظهار کرد: باید این حساسیت وجود داشته باشد و فکر می‌کنم این حساسیت باعث شود که تست‌هایی انجام شود. فکر کنم برای این بازی مهم است که تست دوپینگ انجام شود.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که برای بازی چه تفکری در ذهن دارد؟ توضیح داد: ذات داربی این است که همه دوست دارند داربی را نبازند و به همین دلیل احتیاط در دستور کار قرار می‌گیرد. این یک موضوع ذاتی است. در هر صورت داربی یک بازی ویژه است و بازیکنان باید تمرکز زیادی داشته باشند و نوع تمرکز بازیکنان و عملکردشان نتیجه بازی را مشخص می‌کند. باتوجه به نشانه‌هایی که وجود دارد فکر کنم داربی خوبی پیش رو داشته باشیم و این قول را به هواداران می‌دهم.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکلاتی که در بلیت‌فروشی به وجود آمده و این که آیا سورپرایزی دارد؟ گفت: سورپرایز؟ فعلا نه. من بازی رفت دو تیم را نگاه کردم و واقعا دردناک بود که صندلی ورزشگاه‌ها خالی بود. نمی‌دانم چرا این موضوع پیش آمده و باید فکری به حال آن کرد. یکی از بازی‌های قدیمی که ۲ بر یک بردیم و گلش را هم من زدم، نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. حس و حال و زیبایی‌های داربی از بین رفته و لازم است که روی این مساله کار شود. این جا برعکس همه جای دنیا می‌خواهند استادیوم خالی باشد و باید فکر کنند که چرا این اتفاق افتاده است. آن‌ها زیبایی‌های فوتبال را گرفتند. فوتبال برای تماشاچیان است و باید انرژی‌اش را تخلیه کند. این درست نیست که مردم از دیدن داربی محروم شوند.

گل‌محمدی در پایان درباره وضعیت بشار رسن گفت: ۲۴ ساعت منتظر باشید.

او درباره ادعای مجیدی مبنی بر این که استقلال قوی‌ترین تیم لیگ است و تاثیر حضور نداشتن دیاباته در داربی بیان کرد: من در مورد بازیکن صحبت نمی‌کنم. ما با استقلالی بازی داریم که شرایط خوبی دارد و بازی‌های پرگلی داشته است ولی شرایط داربی متفاوت است و در چند سال اخیر استقلال ما را نتوانسته شکست دهد و به همین دلیل تحت فشار هستند؛ در نتیجه ما می‌توانیم از این موضوع استفاده کنیم و با تلاش بیش‌تری بازی را ببریم. من می‌خواهم بازی خوبی از آب در بیاید و برنده بازی باشیم.

سرمربی پرسپولیس خطاب به هوادران این تیم گفت: صحبت راجع به گذشته وقت تلف کردن است. ما بازی مهمی در پیش داریم که از هواداران می‌خواهم با حضورشان انرژی مثبت به ما بدهند. اصلی‌ترین دلیل موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر حمایت هوادارانش است. با تمام مشکلاتی که وجود داشت و دارد، تمام ذهنیت ما بازی فردا است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی خوبی انجام دهیم و برنده شویم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.