گل‌محمدی: بازی با پیکان تدارکاتی بود/ کریمی شرایط بازی در ۹۰ دقیقه را ندارد

۸فروردین ۱۳،

arash khamooshi (3 of 32)-4.jpg

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیم‌اش مقابل پیکان گفت: این بازی برای ما حکم یک بازی تدارکاتی را داشت.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌اش مقابل پیکان با تبریک سال نو گفت: با توجه به این‌که تمرینات طوری طراحی شده بود که برای بازی برابر داماش در جام حذفی آماده باشیم، به این بازی بیشتر به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه کردیم. البته به این معنی نبود که حریم را دست کم بگیریم بلکه هدف ما همین بود و هر تیمی هم به جای پیکان برابر ما قرار می‌گرفت این کار را می‌کردیم.

وی ادامه داد: بازی سختی داشتیم هرچند حریف هم موقعیت آنچنانی نداشت و از تنها موقعیت‌اش به گل رسید. بازی در تمام ۹۰ دقیقه در دست ما بود و ما حتی می‌توانستیم در نیمه اول چند گل بزنیم اما این کار را نکردیم و بازی برایمان سخت شد. خوشبختانه تعویض‌های ما جواب داد و توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: از هوادارانمان بسیار تشکر می‌کنم که همیشه همراهمان بوده‌اند و با تشویق‌هایشان به ما کمک کردند. بازیکنان ما هم تلاش بسیاری داشتند و به خصوص پس از دریافت گل تلاش خود را مضاعف کردند.

گل‌محمدی در ادامه دربارهٔ‌ی تفاوت بازی تیم‌اش پیش و پس از دریافت گل گفت: طبیعی است وقتی تیمی عقب می‌افتد تلاشش را بیشتر می‌کند ضمن این‌که بازیکنان تعویضی ما هم تاثیر بسیاری در بازی داشتند.

وی در ادامه دربارهٔ‌ی حضور علی کریمی در بازی امروز گفت: او هنوز از نظر آمادگی جسمانی شرایط بازی در کل ۹۰ دقیقه را ندارد و ما نمی‌توانستیم ریسک کنیم و فشار بسیاری به او بیاوریم. ما در بازی‌های آینده به او احتیاج داریم، ضمن این‌که کریمی در همان دقایق کمی که بازی کرد بازی خوبی ارائه داد و بیشتر در شرایط بازی قرار گرفت.

گل‌محمدی در پایان دربارهٔ‌ی غیبت بازیکنان نامدار تیم‌اش در این بازی گفت: غلامرضا رضایی دو روز پیش از ناحیه زانو مصدوم شد. ماهینی و حقیقی سه اخطاره بودند و ما به فولادی و حسینی هم استراحت دادیم چون در پایان سال قبل استراحتی نداشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.