گل‌محمدی: با رضایت حمیدوای به پرسپولیس آمدم/ درباره اوساگونا ۱۰ روز قبل با من مشورت کردند

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشتش به این تیم و تمرین مقابل چشم هواداران گفت: منتظر این لحظه بودم، حضور هواداران انگیزه ما را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی جدید پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند روز منتظر این لحظه بودیم که در حضور هواداران تمرین کنیم. حضور آنها انرژی مثبت است و این انگیزه ما را بیشتر خواهد کرد. امیدوارم از این حمایت‌ها استفاده کنیم و روزهای خوبی را برای آنها رقم بزنیم. برای من حس خوبی است که بعد از هفت سال به پرسپولیس برگشته‌ام و امیدوارم بتوانم جواب محبت کسانی که حمایت کرده‌اند را بدهم.

وی درباره صحبت‌های حمیداوی بر مبنی بر رها کردن تیمی که قرار است در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، گفت: در هر نقل و انتقالی یکسری حرف‌ها و حدیث‌ها وجود داشته است. در این انتقال چیزی که مهم بود، منافع دو باشگاه بود که تامین شد. هم آنها از جدایی من راضی بودند و هم باشگاه ما تلاش کرد که این اتفاق بیفتد. این حواشی خیلی هم طول نکشید و این نشان می‌دهد رضایت وجود داشته است. در هر صورت من با رضایت حمیداوی توانستم با پرسپولیس قرارداد ببندم.

سرمربی پرسپولیس درباره خاطرات هفت سال پیش و انگیزه‌اش در دوره دوم حضورش در این تیم گفت: تیم خوبی داریم. بازیکنانی داریم که سه قهرمانی را تجربه کرده‌اند و انگیزه زیادی برای قهرمانی چهارم دارند. به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده‌ایم و بازیکنانم انگیزه زیادی دارند. با تمام وجود کار می‌کنیم و می‌جنگیم و هر چه در توانمان است، در زمین اجرا می‌کنیم.

او در اسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا مشکلات مالی زیاد تیمش باعث نگرانی اش می‌شود، گفت: تنها نگرانی من این بحث‌های مالی و پرداختی بازیکنان و اعضای تیم است. امیدوارم به جایی نرسیم که این مشکلات مالی، ایجاد بی‌انگیزگی کند. اعضای هیات مدیره تلاش زیادی می‌کنند تا این مشکلات حل شود.

گل‌محمدی درباره خریدهای جدید تیمش که آیا با مشورت با او جذب شده‌اند یا خیر، گفت: در حال مذاکره با استوکس هستیم. درباره اوساگونا ۱۰ روز قبل با من مشورت کردند و من هم تایید کردم. وقتی در شهرخودرو هم بودم، می‌خواستیم با این بازیکن مذاکره کنیم. امیدوارم برای تیم موثر باشد.

وی درباره مبلغ قراردادش با پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد ۶ میلیاردی او با سرخ‌های پایتخت صحت دارد یا خیر، توضیح داد: بعضی مسائل که در قراردادها وجود دارد، شخصی است. از مربی تیم ملی بالاتر نداریم که رقم قرارداد او هم بعد از حرف و حدیث‌های متفاوت، رسانه‌ای نشد، پس بهتر است در برخی مسائل سرک نکشیم.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از داربی برگشت پایتخت گفت: خلی زود است که در این خصوص صحبت کنیم. پیش از آن دو بازی با تراکتور و صنعت نفت آبادان در پیش داریم. تمام تمرکز ما روی تراکتور است زیرا بازی سختی با این تیم داریم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.