گل‌محمدی: می‌خواهیم یکی از سهمیه‌های آسیا را کسب کنیم/ فردا بازی خوبی از نفت و استقلال می بینیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: فردا یک بازی حساس هم برای نفت و هم استقلال خواهد بود. حساس از این جهت که استقلال انگیزه بسیاری دارد تا به بالای جدول برسد و ما هم به همین اندازه انگیزه داریم تا جایگاهمان را حفظ کنیم. در دو هفته قبل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی نقاط  ضعف و قوت استقلال کار کردیم. هر چند می‌دانیم نقاط قوت این تیم بسیار بسیار است. احساس من می‌گوید با توجه به این موارد فردا یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای بازی با استقلال تیمش محرومی ندارد و فقط علی عزتی مصدوم است، دربارهٔ اینکه چرا از نفت تهران بازیکنی در تیم ملی حضور نداشت، خاطرنشان کرد: ۲،۳ نفری از تیم ما توسط مربیان تیم ملی رصد شدند و حتی پاسپورت آنها گرفته شده اما باید تلاش بیشتری کنند تا بهتر دیده شوند. چند باری کادر فنی تیم ملی به تمرینات و مسابقات ما آمده و روی ۲،۳ بازیکن ما نظر مثبت دارند. این بازیکنان باید خوب کار و مربیان را مجاب کنند تا به تیم ملی دعوت شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: انتظار بسیاری نداشتیم که برای بازی با تایلند بازیکنی از نفت به تیم ملی دعوت شود اما مسلماٌ بازیکنان ما می‌دانند باید بیشتر تلاش کنند. رسیدن به تیم ملی کار سختی است و تمرکز بالا می‌خواهد.

گل‌محمدی دربارهٔ بازی ایران و تایلند تصریح کرد: فکر می‌کنم خود کروش هم از روند بازی راضی نبوده که البته به خاطر این قضیه هم دلایل قانع کننده‌ای داشت. مهم این است که ما ۳ امتیاز این بازی را کسب کرده و به نظرم بازی با تایلند یک دیدار تدارکاتی خوب برای ما بود تا بازیکنانی که تازها به تیم ملی آمدند با هم هماهنگ‌تر شوند اما چیزی که نیاز است این است که این تیم برای هماهنگی به زمان نیاز دارد.

وی ضمن بیان این مسئله که حضور تیم‌ها در بالای جدول رده‌بندی مشکل است گفت: استقلال چند بازی عقب‌افتاده دارد که قطعا تمام تمرکز و انگیزه‌اش این است که بتواند از این بازی‌ها استفاده کند. ما فردا قطعا دیدار سختی پیش رو خواهیم داشت اما می‌خواهیم با کسب ۳ امتیاز به خودباوری برسیم و اگر شد حتی یکی از سهمیه‌های آسیا را کسب کنیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که نقش خودش در موفقیت این تیم چقدر بوده است گفت: فکر نمی‌کنم در این موفقیت فقط سرمربی نقش داشته باشد. ما مجموعه خوبی داریم که از مدیریت تا تدارکاتی در آن تلاش می‌کنند همچنین امکانات خوبی در اختیار ما قرار دارد. فکر می‌کنم بسیار از مشکلاتی که مربیان دیگر لیگ برتر دارند من ندارم و نتایجی هم که حاصل شده به خاطر تلاش همه بازیکنان و مجموعه تیم بوده است.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.