گل‌محمدی: پیوستن ویکروم به پرسپولیس شایعه است/ ساموئل می‌تواند به ما کمک کند

به گزارش خبرآنلاین؛ این روزها شایعه شده که پرسپولیسی‌ها با پیشنهاد یحیی گل‌محمدی می‌خواهند ویکروم را جذب کنند ولی یحیی این خبر را تکذیب می‌کند. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین در این خصوص می‌گوید:« پیوستن ویکروم به پرسپولیس شایعه است و اینکه می‌گویند او قرار است با پیشنهاد من به پرسپولیس بیاید صحت ندارد و من هیچ صحبتی در این خصوص با مسوولان باشگاه و همچنین کادرفنی انجام نداده‌ام. این موضوع شایعه‌ای است که از طرف رسانه‌ها مطرح شده است.»

از گل‌محمدی در خصوص احتمال پیوستن ساموئل به پرسپولیس سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« استقلال در خط هافبک بازیکن زیاد دارد و فکر می‌کنم با جدایی ساموئل اتفاقی در این تیم نیفتد. به نظر من این بازیکن از لحاظ فنی قابلیت‌های خوبی دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. حالا باید دید که باشگاه پرسپولیس در این خصوص چه توافقاتی را با باشگاه استقلال انجام خواهد داد.»

گل‌محمدی در مورد شرایط فعلی پرسپولیس می‌گوید:« تیم ما قبل از تعطیلی لیگ وضعیت بهتری داشت ولی متاسفانه دوباره بازی‌ها تعطیل شد و چاره‌ای نداریم جز اینکه با این وضعیت کنار بیاییم ما به بازی‌های آینده امیدوار هستیم و امیدوارم در نهایت نتایج گذشته را جبران کرده و یک روند صعودی داشته باشیم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.