گل محمدی : دل هواداران را شاد میکنیم

۷ م دیماه ،

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : خوشبختانه تا امروز هم رویانیان از من حمایت کرده و با توجه به اینکه موانع قانونی نداشته مرا امروز به عنوان سرمربی تیم معرفی کرد.

 به گزارش فوتبال آنلاین یحیی گل‌محمدی پس از ابلاغ حکم سرمربیگری‌اش در پرسپولیس از سوی رویانیان انجام داد و گفت: با توجه به شرایط مانوئل ژوزه از این موضوع اطلاع نداشتم که رویانیان حکم سرمربیگری مرا رسما اعلام کرده، به همین سبب چون اطلاعی نداشتم اعلام کردم که من فعلا مربی هستم.

وی افزود: خودتان بهتر می‌دانید که شرایط مانوئل با پرسپولیس چگونه است. من هم گفتم اگر به این موضوع سرمربیگری‌ام بپردازم خدای ناکرده برای باشگاه بار حقوقی دارد اما رویانیان به من لطف داشت و این موضوع را اعلام کرد که از ایشان سپاسگزارم.

گل‌محمدی ادامه داد: خوشبختانه تا امروز هم رویانیان از من حمایت کرده و با توجه به اینکه موانع قانونی نداشته مرا امروز به عنوان سرمربی تیم معرفی کرد. امیدوارم با تمام توانم و کمک همگان بتوانم در پرسپولیس به خواسته‌های مسئولین باشگاه جواب اعتماد را بدهم.

وی افزود: خوشبختانه تا به امروز هم قرارداد کادر فنی و دستیاران بسته شده و مربی دروازه‌بان‌های ما نیز از چند روز دیگر کار خود را در پرسپولیس آغاز خواهد کرد. باز هم جا دارد از همین جا از کریم باقری نیز تشکر کنم که همه جوره به ما کمک کرد و ما توانستیم به اهداف خود برسیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: خوشبختانه در دو بازی قبل همه تغییرات در پرسپولیس را دیده‌اند و برای رسیدن به هدف خودمان کمی فرصت بیشتری می‌خواهیم تا انشاءالله همین روند رو به رشد را ادامه دهیم.

قطعا روزهای بهتری نیز با توجه به مدیریت رویانیان تلاش‌ بازیکنان و تلاش‌های کادر فنی در انتظار پرسپولیس خواهد بود تا انشاءالله دل این هواداران شاد شود.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.