گل محمدی: برخی بازیکنانمان به زور دارو و دکتر بازی می‌کنند/ ما معروف به تیمی هجومی هستیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید همدلی و اتحاد خوبی در تیمش شکل گرفته است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل السد اظهار کرد: با یکی از بهترین و قوی ترین تیم‌های این دوره از مسابقات باید بازی کنیم. آن‌ها با مربی خوبی که دارند، یکی از مدعیان جام هستند. ما هم در چند بازی اخیرمان نشان دادیم که یک تیم واقعی هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است. تیم حریف ستاره‌های زیادی دارد و این کارمان را سخت می‌کند. باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا مهارشان کنیم.

او ادامه داد: باید از فرصت‌هایی که به دست می آوریم خوب استفاده کنیم و نشان دهیم چه تیم خوب و بزرگی هستیم. مثل بازی قبل باید عملکرد خوبی داشته باشیم و خودم شخصا به بازیکنانمان امیدوار هستم و اگر این باور را داریم که بازی را ببریم، مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در درباره نقاط قوت السد گفت: این تیم ستاره های زیادی دارد و در خطوط مختلف بازیکن‌های خوب و یک مربی باهوش دارند. ما پرسپولیس هستیم و برای خودمان هدف‌های بزرگ تعیین کردیم و برای رسیدن به هدف‌هایمان فداکاری می‌کنیم و باید با تمام وجودمان بازی کنیم تا باعث افتخار هوادارهایمان شویم. ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم. بعضی‌ها باور نکردند که یکی دو تا از بچه هایمان با مصدومیت بازی کردند اما واقعیت همین است. ما تیمی هستیم که همه از جانشان مایه می‌گذارند و دو – سه بازیکنمان با زور دارو و دکتر به میدان می‌روند. این نشان می‌دهد که تیمی به تمام معنا هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره برنامه ریزی‌اش برای گلزنی شاگردانش هم گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در بازی قبل، بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل زدیم. توانستیم فشار حمله خود را حفظ کنیم و به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. خیلی خوب می‌شود اگر تیمی زود به گل برسد چرا که بازی برایش راحت‌تر می‌شود. امیدوارم که بازی با السد هم این اتفاق بیافتد. تیم ما معروف به یک تیم هجومی است.

او ادامه داد: از بازیکنانم خواستم هیچوقت آتش گلزنی در وجودشان کم نشود. می‌توانیم همین عملکرد بازی گذشته را ارائه دهیم. البته تیم حریف به بازیکنانش استراحت داده و از آن طرف ما مصدوم داریم و بازیکنانم در همه چهار بازی به میدان رفته‌اند. امیدوارم عملکرد بازی با الشارجه را جلوی السد هم ارائه دهیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.