گل محمدی: تا روز آخر مشخص نیست چه تیمی صعود می‌کند/ روح جنگندگی و مبارزه‌طلبی داریم

سرمربی پرسپولیس گفت: در گروه ما همه تیم‌ها مدعی صعود هستند و تا روز آخر مشخص نیست چه تیمی از این گروه صعود می‌کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الدحیل قطر اظهار کرد: هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و این پنجمین بازی گروه‌مان است. الدحیل تیمی است که مدعی صعود از گروه و مدعی قهرمانی این رقابت‌هاست. بازیکنان خیلی خوبی دارد و شرایط تیمی خوبی دارند و بازی کردن جلوی چنین تیمی سخت است.

او ادامه داد: باتوجه به نتایجی که در دو بازی قبل گرفتیم با امیدواری بیش‌تر و با انگیزیه بیش‌تر مقابل حریف قرار می‌گیریم. هر بازی که جلوتر می‌رویم حساسیتش بیش‌تر می‌شود و در گروه ما هم که همه تیم‌ها مدعی صعود هستند و شانس صعود دارند و این به جذابیت گروه اضافه کرده و تا روز آخر مشخص نیست چه تیمی از این گروه صعود کند. امیدوارم که مثل دو بازی قبل عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی با بیان این که بازیکنان باتوجه به فشردگی مسابقات شاید بازیکنان تیم مشکلات بدنی پیدا کنند، گفت: اما سعی کردیم که در این یکی دو روز در بحث ریکاوری وقت بگذاریم و امیدوارم بازیکنان مثل دو بازی قبل در شرایط خوبی قرار داشته باشند. بازیکنان بزرگی داریم و روح جنگندگی و مبارزه طلبی داریم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

ادامه دارد…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.