گل محمدی: حرف بدی علیه داوری نزدم که بخواهم احضار شوم

۳۰م دیماه ،

Amir pourmand (22 of 25).jpg

یحیی گل‌محمدی می‌گوید حرف بدی علیه داوری نزده است که به خاطر آن احضار شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز این تیم دربارهٔ حرف و حدیث‌هایی که پس از داربی پیرامون بحث داوری این بازی به وجود آمده اظهار کرد: من راجع به داوری دیگر صحبت نمی‌کنم، رویانیان امروز حرف دل ما را زد.

وی دربارهٔ صحبت‌های عسگری مبنی بر احضارش به خاطر صحبت علیه داوری گفت: من حرف بدی نزده‌ام که بخواهم احضار شوم، فقط از حق پرسپولیس دفاع کرده‌ام. همه چیز واضح است. اگر بخواهیم بیشتر در این باره صحبت کنیم بی‌فایده است.

گل‌محمدی همچنین دربارهٔ بازی بعدی پرسپولیس با فولاد گفت: بازی سختی با فولاد داریم. آن‌ها تیم جوانی دارند. فولاد تا الان یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده است. اگر بتوانیم همان انگیزه‌ای که برابر استقلال داشتیم مقابل فولاد هم داشته باشیم و خوب بازی کنیم کسب سه امتیاز این بازی دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نباختن فولاد در ۱۴ هفته قبل می‌توانید طلسم نباختن‌های این تیم را بشکنید یا خیر گفت: به هر حال بازی در ورزشگاه آزادی است و ما باید در زمین خودمان و با حضور تماشاگران خود بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و فولاد را شکست دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.