گل محمدی دلایل جدایی از صبا را گفت

۲۴م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید صبای قم را شکست می‌دادیم و ما بر توپ و میدان مسلط بودیم.

به گزارش ممتازنیوز  به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل برابر صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: موقعیت‌های گلزنی بسیاری ایجاد کردیم اما بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند با این حال خوب بازی کردیم و خوب دویدیم و بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و حق‌مان برد بود.

وی ادامه داد: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و در نهایت با یک امتیاز از قم برگشتیم. آن هم در حالی که مالکیت زمین و توپ را در اختیار داشتیم.

گل‌محمدی در مورد وضعیت زمین ورزشگاه یادگار امام گفت: زمین کیفیت خوبی ندارد و برای تیمی مثل صبا که روی زمین بازی می‌کند این زمین خوب نیست. صبا با این زمین در مسابقه با الشباب به مشکل می‌خورد. من از باشگاه صبا خاطرات خوبی دارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد سبب جدایی‌اش از صبای قم گفت: همه شرایط دست به دست هم داد تا من از صبا جدا شوم. به سبب آنکه مسئولان باشگاه صبا نتوانستند به وعده‌های خود عمل کنند از تیم صبا جدا شدم آن زمان حتی ۲۰ درصد از مبلغ قراردادها هم پرداخت نشد. آن هم در حالی که چند جلسه با مسئولان باشگاه برگزار کردم و آنها قول مساعد دادند اما چند روز بعد گفتند در حال حاضر شرایط ما مناسب نیست.

وی ادامه داد: شرایط ما هر روز در صبا سخت‌تر می‌شد و در همان زمان پرسپولیس هم با من صحبت کرد. شرایط باشگاه صبای قم سبب شد از نظر روحی و روانی به هم بریزم و حتی در بیمارستان بستری شدم در نهایت هم با موافقت مسئولان باشگاه صبا از این باشگاه جدا شدم.

گل‌محمدی در مورد اینکه مرد روزهای سخت نیست و نمی‌تواند تیم را از بحران خارج کند، گفت:‌من در بدترین شرایط و وضعیت بحرانی پرسپولیس را تحویل گرفتم و با شناختی که از بازیکنان داشتم تیم را جمع و جور کردم. کار بزرگی انجام دادیم و پرسپولیس اکنون در جام حذفی به دنبال قهرمانی است زیرا این جام راه میانبر برای رسیدن به آسیاست. در لیگ هم می‌خواهیم رتبه‌ای خوب کسب کنیم و خود را به بالای جدول برسانیم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.