گل محمدی: نمی‌دانم بعد از بازی فینال چرا درگیر مشکلات و حواشی شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید نمی داند چرا تیمش درگیر مشکلات، فشارها و حواشی زیادی شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو اظهار کرد: ابتدا می خواهم از کادر درمان که طی ماه های اخیر زحمات زیادی را متحمل شدند تشکر کنم. در این روزهایی که مشکل کرونا روز به روز حادتر می شود این عزیزان کارشان سخت تر شده است. امیدوارم روزهای بهتری را داشته باشیم و از مردم هم می خواهم تا آنجا که امکان دارد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. چون هر چه کمتر مشکلات وجود داشته باشد در این شرایط اقتصادی بد فقط خودمان می توانیم به یکدیگر کمک کنیم. از همه می خواهم به فکر دیگران و خانواده خودمان باشیم. مطمئنا هر کسی رعایت کند و از لحاظ اقتصادی به مردم کمک کند خیلی از مشکلات برطرف می شود. در ادامه می خواهم شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت بگویم، از همین جا هر ترور و تروریسمی را محکوم می کنیم. هر جای دنیا اتفاق بیفتد ما آن را محکوم می کنیم. ان‌شاءالله این اتفاقات در هیچ جای دنیا اتفاق نیفتد. برای خانواده آن مرحوم هم آرزوی صبر و شکیبایی دارم.

وی افزود: هفته چهارم باید با تیم شهر خودرو بازی کنیم. آنها از نظر فوتبالی خیلی خوب و با دوندگی بالا بازی می کنند. آنها فوتبال خوبی را ارائه می دهند. فردا یک روز دشواری را در پیش داریم و با توجه به تغییراتی که این تیم ایجاد کرده نشان می دهد آنها جوان گرایی خوبی انجام داده اند. به همین خاطر به آقای رحمتی تبریک می گویم. چون تیم خوبی را ساخته است. البته درباره این موضوع به آقای حمیداوی تبریک می گویم. ما هم بخاطر اینکه ۲۰ روز دیگر برابر نماینده شرق آسیا در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم شرایط خاصی را تجربه می کنیم. شرایط به گونه ای است که باید هماهنگی های لازم بین بازیکنانی که قرار است در آن بازی به میدان بروند را ایجاد کنیم. می دانم که روزهای حساس و نفس گیری را هواداران ما پشت سر می گذارند. چون هم بحث نتیجه گیری در لیگ مطرح است و هم فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ما مهم است. باید در این مسئله اولویت بندی کنیم تا تیم با یک هماهنگی کامل آماده مسابقه فینال شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: ما شرایط حساسی را پشت سر می گذاریم. بازیکنانی از جمع ما به خاطر شرایط و نامهربانی هایی جدا شده اند که این کار ما را سخت کرده است. باید به نبودن این بازیکنان عادت کنیم و بیشتر از بازیکنانی که قرار است در فینال برای ما بازی کنند استفاده کنیم تا اینکه به یک هماهنگی خوب برسیم و بازیکنان هم در شرایط مسابقه باشند. این سیاست ماست. ان‌شاءالله که بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بخاطر حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا درخواست تعویق دیدارهای تیمش را داده است، گفت: درخواست تعویق بازی ها را ندادیم. از سازمان لیگ هم تشکر می کنم که تا امروز همکاری خوبی داشته اند. ما از سازمان لیگ خواستیم بازی آخر ما قبل از فینال برابر ذوب آهن یک هفته قبل از فینال برگزار شود که این اتفاق برنامه ریزی شده است. بازی های پیش رو قبل از فینال به حفظ آمادگی ما کمک می کند. البته باید مراقب باشیم که در این وضعیت کسی بیماری کرونا نگیرد و مشکلی برایش ایجاد نشود. بازی های لیگ به ما کمک می کند در شرایط مسابقه قرار داشته باشیم و با آمادگی خوبی به مسابقه فینال برویم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در سه دیدار فقط یک گل به ثمر رسانده هم گفت: در سه بازی اخیر موقعیت های خوبی را خلق کردیم و به دست آوردیم. هر تیمی مقابل ما بازی می کند قطعا با لایه های دفاعی و نفرات دفاعی بازی می کند. موقعیت گل به دست آوردن در این شرایط سخت است اما از نظر آماری در وضعیت خوبی هستیم. متاسفانه کمی در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. در دیدار آخر هم اگر پنالتی ما به گل تبدیل می شد شرایط تغییر می کرد چون تیم حریف مجبور می شد بازتر بازی کند که این امر کمک می کرد ما به گل های بیشتر برسیم. ما از آن فرصت خوب استفاده نکردیم. همانطور که گفتم مجبور هستیم به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند میدان بدهیم. نمی گویم کیفیت آن بازیکنان متفاوت است اما از نظر هماهنگی مشکل دارند. در سه بازی آینده باید این مشکل هم برطرف شود. می دانم هواداران هم دلهره زیادی دارند. البته ما مشکلاتی هم داریم که هواداران از آنها خبر دارند. در هر صورت یک ماموریت داریم و یک هدف را دنبال می کنیم و برای رسیدن به آن هدف اطمینان می دهم که می جنگیم و تا آخرین قطره خون مان و تا آخرین توانی که داریم برای رسیدن به اهدافمان تلاش می کنیم و می جنگیم. مطمئن باشید که ما کم نمی آوریم.

گل محمدی درباره اینکه محرومیت آل کثیر و جدایی ترابی چقدر در مشکل گلزنی پرسپولیس نقش داشته است گفت: بخشی از گلزنی ما روی دوش این نفرات بود اما خیلی از جدایی آنها زمان می گذرد. در هر صورت مشکلاتی به وجود می آید و مشکلاتی در بحث گلزنی وجود دارد. ما باید با تمرین بیشتر بخشی از این مشکلات را حل کنیم. عیسی آل کثیر بازیکن تاثیرگذاری بود که روی او حساب باز کرده بودیم. حیف شد که این اتفاق افتاد و محروم شد. هنوز هم باورش برای ما سخت است که چرا به این راحتی این بازیکن شش ماه محروم شده است. این اتفاق رخ داده است بعد از آن هم جدایی شجاع خلیل زاده رخ داد و همینطور مشکلاتی که بعد از بازی فینال برایمان به وجود آمد کار را الان سخت کرده است. برای من قابل قبول نیست که چرا این همه حاشیه و هجمه و فشار روی تیم ما ایجاد شده است. واقعا نمی دانم چرا باید درگیر این مشکلات باشیم. این مشکلات برای ما غیر طبیعی بود و نرمال نبود. راهی نداریم جز اینکه تمرکزمان روی تیم و آینده تیم باشد تا جواب صبر هواداران را بدهیم. آنها خیلی اذیت شده اند. ما هم شرایط سختی را پشت سر گذاشته ایم. الان باید به آینده توجه کنیم و برای آن تصمیم گیری کنیم. از هواداران هم می خواهم مثل گذشته که پشتیبان ما بودند الان هم از ما حمایت کنند. امیدوارم در نهایت جلوی این هواداران روسفید باشیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.